کد خبر: ۴۰۸۲۴۰
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
0
رسانه ایتالیایی از توافق نهایی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه اینتر در جریان مسابقات جام ملت‌های آسیا خبر داد.

طارمی در اردوی تیم ملی با اینتر توافق کرد

گزارش روز (شنبه) سایت Tribalfootball ایتالیا حاکی از از توافق نهایی ستاره تیم ملی ایران در اردوی تیم ملی کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا با اینتری‌ها است.

طارمی ستاره تیم ملی کشورمان با ارزش ۱۲ میلیون یورو گران‌ترین فوتبالیست ایرانی به شمار می‌آید. قرارداد ستاره ایرانی با پورتو تابستان به پایان می‌رسد و می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی برود.

بر اساس گزارش این رسانه خارجی، مدیران باشگاه اینتر به صورت روزانه در هفته گذشته با مهدی طارمی و وکلیش در تماس بودند و توافقات بین طرفین صورت گرفت تا تابستان این بازیکن ایرانی پیراهن نراتزوری را برتن کند.

طارمی فصل گذشته با ۲۲ گل آقای گل لیگ برتر پرتغال شد و بعد از کسب این جایزه باشگاه‌های بزرگ اروپا مثل منچستر یونایتد، آرسنال، میلان و اینتر برای امضای قرارداد با این بازیکن ایرانی ابراز تمایل کردند.

رسانه ایتالیایی می‌نویسد که قرارداد ستاره ایرانی در اینتر ۲ ساله و قابل تمدید برای سال سوم است و دستمزد طارمی در نراتزوری سالیانه ۳ میلیون یورو خواهد بود.

منبع: فارس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: