April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۸۳۲۱
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
0
سری گلکسی S۲۴ سامسونگ همراه با هوش مصنوعی Gemini گوگل به بازار چین نخواهد رفت و در عوض با مدل Ernie بایدو عرضه می‌شوند.

سری گلکسی S۲۴ در چین به‌جای هوش مصنوعی گوگل از مدل بایدو بهره می‌برد

سری گلکسی S ۲۴ سامسونگ همراه با هوش مصنوعی Gemini گوگل به بازار چین نخواهد رفت. براساس یک گزارش جدید، نسخه چینی این دستگاه‌ها برای قابلیت‌های هوش مصنوعی خود از هوش مصنوعی Ernie بایدو بهره می‌برند که در سال گذشته (۲۰۲۳) به‌عنوان رقیب ChatGPT برای عموم منتشر شد.

بایدو و سامسونگ در بیانیه‌ای مشترک به CNBC گفتند: «نسخه ارتقایافته Note Assistant سامسونگ اکنون با وجود قدرت درک و توانایی‌های Ernie، می‌تواند محتوا را ترجمه کند و همچنین محتوا‌های طولانی را با یک کلیک ساده به قالب‌های شفاف و هوشمندانه خلاصه نماید.»

هوش مصنوعی گلکسی S ۲۴ در چین

Ernie به‌عنوان رقیب ChatGPT، توسط بایدو، غول فناوری چین ساخته شده است؛ یک چت‌بات هوش مصنوعی که می‌تواند برای درخواست‌های کاربران پاسخ‌های انسانی تولید کند. Ernie ۴.۰ چند ماه قبل منتشر شد و بایدو ادعا می‌کند که «قوی‌ترین نسخه از مدل پایه Ernie تا به امروز» است و قابلیت‌های درک، تولید، استدلال و حافظه را دارد.

بایدو همچنین ادعا کرده که قابلیت‌های Ernie ۴.۰ به اندازه مدل GPT-۴ شرکت OpenAI پیشرفته است.

سامسونگ در توضیحات وب‌سایت چینی خود درباره سری گلکسی اس ۲۴، به بسیاری از ویژگی‌های هوش مصنوعی که در مراسم رونمایی معرفی شده بودند، اشاره کرده است.

ازجمله آن‌ها می‌توان به قابلیت Circle to Search، ترجمه هم‌زمان تماس‌ها و Note Assist اشاره کرد. بااین‌حال، در این صفحات هیچ اشاره‌ای به گوگل نشده است، زیرا غول موتور جستجو در این کشور فعالیت محدودی دارد.

اخیراً در گزارشی گفته شد که اپل به سلطنت ۱۴ ساله سامسونگ به‌عنوان رهبر جهانی بازار گوشی‌های هوشمند پایان داد و بزرگ‌ترین فروشنده موبایل سال ۲۰۲۳ شد. همچنین IDC این هفته داده‌هایی را منتشر کرد که نشان می‌دهد غول سازنده آیفون برای اولین‌بار در سال ۲۰۲۳ موفق شده است جایگاه اول بازار چین را تصاحب کند، درحالی‌که سامسونگ حتی بین پنج شرکت برتر آن قرار ندارد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: