April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۸۳۶۷
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
0
شرکت های بزرگ معدنی، طی 9 ماهه امسال، بیش از 38 میلیون تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند.

تولید 38 میلیون تن کنسانتره آهن توسط شرکت های بزرگ؛ رشد:6درصد

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، ۹ شرکت تولید کننده کنسانتره از ابتدای فروردین تا پایان آذر، ۳۸ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۹۳۶ تن محصول تولید کردند که در مقایسه با رقم تولید شده در مدت مشابه سال گذشته (۳۶ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۹۶ تن)، حدود ۶ درصد رشد نشان می‌دهد.

از این میزان، شرکت‌های «گل گهر» ۸ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۷۴۳ تن، «چادرملو» ۸ میلیون و ۴۰ هزار و ۱۰۷ تن، «گهرزمین» ۶ میلیون و ۶۵۸ هزار و ۵۳۵ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» ۳ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۹۲۱ تن، «صنایع معدنی فولاد سنگان» ۲ میلیون و ۹۴۷ هزار و ۹۳۹ تن، «مرکزی» ۲ میلیون و ۸۸۵ هزار و ۳۵۷ تن، «سناباد» یک میلیون و ۹۶۹ هزار و ۴۴۲ تن، «اپال پارسیان سنگان» یک میلیون و ۹۳۳ هزار و ۶۴۰ تن، «صبانور» یک میلیون و ۵۸ هزار و ۲۰ تن و «جلال آباد» ۳۱۸ هزار و ۲۳۲ تن تولید کردند.


افزایش ۱۹ درصدی ارسال کنسانتره

تولیدکنندگان بزرگ کنسانتره سنگ آهن طی ۹ ماهه امسال، ۱۳ میلیون و ۸۵۹ هزار و ۴۰۷ تن محصول به شرکت‌ها ارسال کردند که نسبت به رقم مدت مشابه سال گذشته (۱۱ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۱۲۷ تن)، ۱۹ درصد رشد نشان می‌دهد.


افزایش ۲۳ درصدی تولید کنسانتره در آذر

شرکت‌های یاد شده در ماه آذر، ۴ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۴۵۰ تن کنسانتره آهن تولید و یک میلیون و ۴۹۰ هزار و ۷۵۴ تن ارسال کردند که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (۳ میلیون و ۸۶۲ هزار و ۱۸۰ تن تولید و یک میلیون و ۶۱۹ هزار و ۲۵۷ تن ارسال)، به ترتیب ۲۳ درصد افزایش و ۸ درصد کاهش نشان می‌دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: