April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۸۴۷۰
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
0
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تکمیل محور بزرگراهی شهر قشم به بندر مسافری لافت با عنوان بزرگراه خلیج فارس، یکی از مهمترین پروژه های عمرانی جزیره به شمار می رود و به منظور ارتقای سطح ایمنی و دسترسی شهروندان و گردشگران عملیات اجرایی قطعه سوم این پروژه سرعت گرفته است.

سرعت گرفتن عملیات اجرایی قطعه 3 بزرگراه خلیج فارس به منظور تکمیل بخشی از رینگ بزرگراهی جزیره قشم

سعید اکبریان با اعلام این خبر بیان داشت: قطعه ۳ بزرگراه خلیج فارس به طول ۱۰ کیلومتر حدفاصل میدان دوم درگهان تا بندر تجاری کاوه را شامل می‌شود.

اکبریان ادامه داد: هزینه روز اجرای این پروژه بیش از ۳ هزار میلیارد ریال برآورد شده و پیمانکار اجرای آن شرکت عمران سازه کاشیگری می‌باشد.

وی تصریح کرد: تکمیل قطعه ۳ بزرگراه خلیج فارس شامل ۴ لاین مسیر عبور خودرو، عملیات خاکی، آبرو، آسفالت، گاردریل، علائم و تابلو است.
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان ساخت: با اجرای این پروژه رینگ بزر گراهی محور شمالی جزیره از شهر قشم تا بندر لافت تکمیل خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: