April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
در گفتگو با مدیرعامل بیمه البرز عنوان شد؛
کد خبر: ۴۰۸۵۴۹
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
0
مصاحبه اختصاصی موسی رضایی میرقائد مدیرعامل بیمه البرز در پنجمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش

نقش اساسی بیمه البرز در پوشش ریسک‌های حوزه انرژی کشور (+فیلم)

رضایی درباره نقش بیمه البرز در بازار انرژی کشور گفت:  پس از تحریم‌های ظالمانه‌ علیه کشور کنسرسیومی تشکیل شد که یکی از اعضای این کنسرسیوم بیمه البرز بود که در حوزه پوشش ریسک‌های حوزه انرژی کشور نقش اساسی داشت. هم اکنون نیز بیمه البرز به عنوان بیمه‌ای که بالاترین ظرفیت نگهداری در میان بیمه‌های خصوصی کشور را داراست این فرصت را دارد که بتواند سهم بیشتری از بازار انرژی را به دست بیاورد. 

 

وی همچنین در پاسخ  به پرسشی در رابطه با برنامه بیمه البرز برای سال آینده گفت: بیمه البرز دو برنامه اساسی برای سال ۱۴۰۳ پیش‌بینی کرده است؛ اولین برنامه حضور فعال‌تر در بازار انرژی کشور با پذیرش  و خرید ریسک است. دومین برنامه بیمه البرز تولید محصولات بیمه‌ای متناسب با پروژه‌های نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاهی است تا بتوانیم مفهوم اقتصاد مردمی با مشارکت مردم در بخش بیمه‌های زندگی را محقق کنیم و با جمع آوری مبالغی که از فروش بیمه‌های زندگی به دست می‌آید متناسب با پروژه در بخش‌های نفت، گاز، پتروشیمی سرمایه‌گذاری کنیم تا بتوانیم نقش اساسی صنعت بیمه در اقتصاد کشور را معنا ببخشیم. 

 

 

وی افزود: به هر حال حوزه انرژی کشور به سرمایه‌گذاری نیاز دارد و یکی از راه‌های تامین آن صنعت بیمه است. اقتصاد ما برای اینکه بتواند از این وضعیت خارج شود باید از اقتصاد بانک محوری خارج شود که یکی از راه‌های جایگزینی آن که می‌تواند به کنترل تورم و تامین مالی پروژه‌های ملی و منطقه‌ای کمک کند صنعت بیمه کشور است.

 

لازم به ذکر است پنجمین نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش 9 تا 11 بهمن ماه با حضور بیش از 270 شرکت کننده شامل مجتمع های پتروشیمی و پالایشگاهی، شرکت های دانش بنیان تولیدکنندگان تجهیزات و ارائه دهنده خدمات در صنعت نفت ،گاز ، پتروشیمی و پالایش ، بانک های عامل و بیمه ها در فضایی به مساحت 21 هزار مترمربع در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش آغاز به کار کرده است.

 

بیشتر بخوانید: تنها راه اشتغالزایی حمایت از بخش خصوصی است (+فیلم)

 

این همایش و نمایشگاه به عنوان یکی از موثرترین رویدادهای این حوزه در زمینه افزایش نقش شرکت های داخلی به ویژه شرکت های دانش بنیان و نوآور در زمینه تامین نیازهای فناورانه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش کشور یکی از ظرفیت های مهم نمایشگاهی در ایجاد فضای تعاملی وتبادل اطلاعات و دستاوردهای متخصصان داخلی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: