April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۸۵۷۶
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
0
فرمانده هوانیروز ارتش گفت: امروز سامانه‌های موشکی ما ارتقا یافته است و بالگرد تمام ایرانی ساخته می‌شود.

ساخت بالگرد تمام ایرانی در دستورکار قراردارد

امیر سرتیپ یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش در برنامه زنده تلوزیونی گفت: امروز سامانه‌های موشکی ما ارتقا یافته است. از زمان دفاع مقدس تجهیزات دشمن را رصد کردیم و یکی از اقدامات مهمی که انجام شد موضوع نصب تجهیزات بر روی بالگرد‌ها بوده است. امروز سامانه موشکی که توسط امیر موسوی رو نمایی خواهد شد تماما توسط هوانیروز ساخته شده است.

وی ادامه داد: این موشک یک موشک عملیاتی است که هم در روز و هم در شب میتواند حجم آتش بسیاری را بر سر دشمن بریزد، چابک است و قدرت بسیاری دارد. آنچه که امروز یک بالگرد مجهز در دنیا دارد تمامی تجهیزاتش در بالگرد‌های هوا نیروز نیز وجود دارد.

سرتیپ قربانی خاطر نشان کرد: بعد از دفاع مقدس موضوع نگهداری و تعمیر بالگرد‌ها را در دستور کار قرار دادیم؛ نهضت قطعه سازی را امروز جلو میبریم و در این ۵ سال با شرکت‌ها و دانش‌های بسیاری در این زمینه قرداد امضا کرده ایم. ساخت بالگرد نیز در دستورکار قراردارد و به زودی انجام خواهد شد. ۲۰۰ فروند بالگرد در اصفهان شروع شد و در کرمان نیز این موضوع دنبال شد که باعث شد نمایشی از قدرت هوایی و بازدارندگی ایجاد شود.

فرمانده هوانیروز ارتش بیان کرد: هوانیروز در تمامی زمینه‌ها و در موضوع مردم یاری در کنار مردم ایستاده است. بخش ۳۰ استان را پوشش اورژانس هوایی داده ایم که ۸۹۰۰ نفر را از مرگ حتمی نجات داده ایم تا الان تعداد زیادی اعضای پیوندی را جا به جا کرده ایم و تا الان ۶۵ مورد این امر انجام شده است در مسائل دیگر هم مانند سیل و زلزله اولین یگانی بودیم که حضور یافتیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: