April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
در راستای تحقق شعار سال و طی دهه فجر انجام می شود؛
کد خبر: ۴۰۸۶۶۵
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
0
10 طرح بزرگ معدن و صنایع معدنی در دهه مبارکه فجر امسال با حمایت وزارت صنعت معدن و تجارت و راهبری ایمیدرو تکمیل و راه اندازی می شوند. ارزش سرمایه گذاری این طرح ها به 50 همت (هزار میلیارد تومان) می رسد.

تکمیل 10 طرح بزرگ معدن و صنایع معدنی با سرمایه گذاری 50هزار میلیارد تومان

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، میزان اشتغال زایی این تعداد طرح حدود ۳۵۰۰ نفر خواهد بود و استان‌های خوزستان، کرمان، چهارمحال و بختیاری، یزد، فارس و خراسان شمالی را در بر می‌گیرد.

این طرح‌ها شامل ابَر پروژه آهن اسفنجی (زمزم ۳) فولاد خوزستان به ظرفیت تولید یک میلیون و ۷۶۰ هزار تن، کنسانتره مس دره آلو به ظرفیت تولید ۱۱۰ هزار تن، واحد دوم آهن اسفنجی فولاد بافت به ظرفیت تولید ۸۰۰ هزار تن بافت، ابر پروژه آهن اسفنجی طوبی توسعه آهن و فولاد گل گهر به ظرفیت تولید یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن، فلوتاسیون سرباره مس سرچشمه به ظرفیت تولید ۷۰ هزار تن، تولید تختال (شمش) فولاد سفید دشت به ظرفیت تولید ۸۰۰ هزار تن، تجهیز معدن و راه اندازی بزرگترین طرح تولید کنسانتره روی خاورمیانه در "مهدی آباد" به ظرفیت تولید ۲۰۰ هزار تن، کارخانه فولادسازی نی ریز به ظرفیت تولید ۸۰۰ هزار تن و همچنین طرح‌های هیدرات ویژه به ظرفیت تولید ۳۵۰۰ تن و راه اندازی فاز اول فیلتراسیون گل قرمز شرکت آلومینای ایران به ظرفیت تولید ۳۴۰۰ تن هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: