April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۸۶۸۸
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
0
مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان گفت: مجموعا در هزار واحد تولیدی، زندانیان در داخل، پیرامون و بیرون از زندان‌های کشور مشغول کار هستند.

تولید ۵ هزار نوع محصول توسط زندانیان

رحیم مطهر نژاد مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در حال حاضر بنیاد تعاون زندانیان با ۴۰ هزار نفر از زندانیان مشغول کار تولید در کشور است که بیش از ۵ هزار نوع محصول در حوزه‌های مختلف نظیر صنایع خودرو سازی، قطعه سازی، دوچرخه، صنایع پوشاک، صنایع فلزی، صنایع چوبی، حوزه‌های کشاورزی و دیگر حوزه‌ها تولید می‌شود.

وی افزود: مجموعا در هزار واحد تولیدی با زندانیان در داخل، پیرامون و بیرون از زندان‌های کشور مشغول کار و تولید و توانمند سازی زندانیان هستیم.

مطهر نژاد گفت: سال گذشته موفق شدیم بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان به زندانیان از محل فعالیت خودشان حقوق و دستمزد پرداخت شود.

وی گفت: بنیاد تعاون زندانیان هیچ بودجه‌ای ندارد و به صورت خودگردان اداره می‌شود و تمام کار‌هایی که در سطح کشور انجام شده توسط خود زندانیان است و تولید ثروت می‌کنند که در آن ثروت هم سهیم هستند.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان گفت: مازاد منابع بنیاد هم صرف تولید اشتغال زندانیان، کمک به خانواده زندانیان و آزادی زندانیان می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: