April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۸۷۲۶
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
0
چت ربات Bard گوگل بازی خود را با معرفی قابلیت ایجاد تصویر با استفاده از هوش مصنوعی ارتقاء داده است.

نحوه ایجاد تصاویر هوش مصنوعی با استفاده از Google Bard

چت ربات Bard گوگل بازی خود را با معرفی قابلیت ایجاد تصویر با استفاده از هوش مصنوعی ارتقاء داده است، قابلیتی که آن را در رقابت با رقبایی مانند ChatGPT Plus قرار می‌دهد. این فرآیند ساده است و به کاربران اجازه می‌دهد تا از سایت بازدید، درخواستی برای ایجاد تصاویر ارسال و تماشا کنند.

برخلاف برخی از ابزار‌های عکس هوش مصنوعی، سرویس Bard رایگان است و جست و جوی خلاقانه را برای مخاطبان گسترده‌تری در دسترس قرار می‌دهد، اما ایجاد عکس با هوش مصنوعی آن در حال حاضر فقط برای تصاویر بسیار ساده خوب است و انتظار می‌رود این ابزار در طول زمان بهبود یابد.

کاربران اکنون می‌توانند از Bard بخواهند با استفاده از مدل متن به تصویر Google Imagen ۲ تصاویری ایجاد کند و اگرچه Bard که اکنون توسط مدل زبان Gemini Pro گوگل ارائه می‌شود، در ابتدا انتظارات را افزایش داد که به مدل قدرتمندتر Gemini Urtla، تقویت شود، اما این مدل هنوز در حال توسعه است.

گوگل Bard را به عنوان رقیبی شایسته برای ChatGPT Plus OpenAI معرفی کرده است که به اجرای GPT-۴ و امکان ایجاد تصاویر از طریق ادغام DALL-E ۳ در بین کاربران معروف است. در حالی که هر دو چت ربات عملکرد تحسین برانگیزی دارند، عدم تبدیل متن به تصویر توسط Bard، ChatGPT Plus را مزیت بیشتری بخشیده است.

شاید آخرین به روز رسانی Imagen ۲ را به Bard ارائه دهد و آنچه قابل توجه است این که کاربران اکنون می‌توانند از این ابزار بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای استفاده کنند، برخلاف ChatGPT Plus که به اشتراک پولی نیاز دارد.

گوگل بر مسئولیت در ایجاد تصاویر تاکید می‌کند و ویژگی‌های امنیتی را در قابلیت‌های Bard ادغام می‌کند. این شرکت یک واترمارک ارائه می‌دهد و آن را در پیکسل‌های تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی برای نشان دادن منشاء مصنوعی آن‌ها ادغام می‌کند و برای اطمینان از استفاده مسئولانه تر، موانعی فنی و ایمنی را برای جلوگیری از ایجاد تصاویری که شامل افراد شناخته شده یا حاوی محتوای خشونت آمیز یا توهین آمیز است، قرار داده است.

اما این رویکرد به Cool ختم نمی‌شود، زیرا Google همچنین ImageFX، یک ابزار تصویر آزمایشی مجهز به Imagen ۲ را پرده‌برداری کرد. ImageFX به کاربران امکان می‌دهد تصاویر را با اعلان‌های متنی ساده ایجاد کنند و این به اکتشاف هوش مصنوعی مولد کمک می‌کند. درباره بازخورد از طرف کاربرانی که با آن درگیر هستند ImageFX مستقیماً به مهندسان Google گزارش می‌دهد تا به این شرکت کمک کند تا پیشرفت کند. مانند Bard، تمام تصاویر ایجاد شده از طریق ImageFX با SynthID برچسب گذاری می‌شوند.

منبع: Youm۷

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: