کد خبر: ۴۰۸۷۵۶
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
0
رئیس جمهور گفت: پیشرفت‌ها باید به نسل نو معرفی شوند. عالم باید واقف شود که ما در پرتو انقلاب توانستیم گام‌های بزرگی را برداریم.

بیان پیشرفت‌ها امید را در دل مردم زنده می‌کند

سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در همایش ملی روایت پیشرفت گفت: موضوع این نشست روایت پیشرفت است؛ موضوع بسیار مهمی که رهبر معظم انقلاب اسلامی به ما تاکید کردند که باید پیشرفت‌ها بیان و دیده شوند. پیشرفت‌ها باید به نسل نو معرفی شود. عالم باید واقف شود که ما در پرتو انقلاب اسلامی توانستیم گام‌های بزرگی را برداریم برای اینکه امید در دل‌ها زده شود و القای نا امیدی دشمنان شکست بخورد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی و دهه فجر دهه امید است. آنچه که امام بزرگمان با اعتقاد و باور و اعتماد به نفس پرچم داری آن را انجام دادند و ملت به دنبال امام حرکت کردند ایجاد یک تحول بود. امام (ره) به تعبیر رهبر انقلاب امام تحول‌خواه بودند.

رئیس‌جمهور بیان کرد: پیشرفت‌های ایران اسلامی به برکت حضور مردم، هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و به برکت اراده پولادین جوانان عزیز و زن و مرد ایرانی حاصل شده است.

وی گفت: بیان پیشرفت‌ها امید را در دل مردم زنده می‌کند، دشمن با امپراطوری رسانه‌ای و خبری خود به دنبال معکوس جلوه دادن نقاط ضعف و پیشرفت ماست.

رئیسی افزود: دشمن با شایعات و جوسازی و فضاسازی به دنبال بزرگنمایی نقاط ضعف است. به طوری که در ذهن برخی، نقاط پیشرفت به عنوان نقاط ضعف تلقی شود.

رئیس‌جمهور اظهار کرد: دشمن به دنبال تبدیل کردن امید‌ها به یاس است؛ قصد دارد رشادت‌ها، ایستادگی‌ها و بسیاری از مظاهر پیشرفت را که در روح و جان و روان جامعه ما وجود دارد را تاریک جلوه دهد.

وی ادامه داد: اگر نبودند کسانی که حادثه عاشورا را خوب معرفی کنند و ابعاد آنرا بیان کنند، معلوم نبود که نسل‌ها و عصر‌های بعد از عاشورا مطلع می‌شدند یا خیر.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: