April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۸۷۵۷
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
0
تروریست‌های مسلح بامداد دوشنبه با حمله به پاسگاه پلیس در منطقه دره اسماعیل خان منجر به کشته شدن ۱۰ مامور و زخمی شدن ده‌ها پلیس دیگر شدند.

۱۰ کشته در حمله تروریستی به پاسگاه پلیس پاکستان

به گفته یکی از فرماندهان ارشد پلیس پاکستان، ده‌ها مرد مسلح بامداد دوشنبه به یک پاسگاه پلیس در شمال این کشور حمله کردند و دست کم ده پلیس را کشتند.

براساس گزارش العربیه، این حمله چند روز پیش از انتخابات عمومی پاکستان و در بحبوحه حملات متداوم به نامزد‌ها و حامیان احزال صورت گرفت. اختر حیات گنداپور، فرمانده پلیس خیبر پختونخوا، در مورد حمله به پاسگاه پلیس چودوان در منطقه دره اسماعیل خان به خبرگزاری فرانسه گفت: بیش از ۳۰ تروریست از سه جهت حمله کردند. تبادل آتش برای بیش از دو ساعت و نیم بین آن‌ها صورت گرفت.

این مقام پاکستانی افزود که در این حمله که پاسگاه پلیس چودوان در منطقه دره اسماعیل خان را هدف قرار داد، ۱۰ پلیس کشته و چهار نفر زخمی شدند. گنداپور در ادامه گفت که افراد مسلح در جریان حمله خود که تقریباً در ساعت ۱:۳۰ بامداد به وقت محلی آغاز شد، توانستند برای مدت کوتاهی کنترل ایستگاه پلیس را در دست بگیرند.

مناطق مرزی در استان خیبر پختونخوا برای سال‌ها پایگاهی برای شبه نظامیان طالبان پاکستان و داعش بود که از آن‌ها به عنوان محلی امن برای حملات به مقر‌های دولتی و امنیتی استفاده می‌کردند. پیش از این اداره مبارزه با تروریسم پاکستان در گزارش سالانه خود در اعلام کرد که حملات تروریستی در خیبر پختونخوا در سال جاری منجر به کشته شدن ۱۸۵ پلیس و زخمی شدن ۴۰۰ نفر دیگر شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: