کد خبر: ۴۰۸۸۰۳
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
0
معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: با توجه به این که تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری جزء سرانه قرار گرفته، پرداختی به پرستاران بر اساس عملکردها خواهد بود.

تجمیع کارانه با تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری/ کارانه هیچ پرستاری قطع نشده است

عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: تعرفه خدمات پرستاری مورد بازنگری قرار گرفت و در سال جاری تعرفه پرستاری جزء سبد سرانه سلامت قرار گرفته است.

وی افزود: اکنون مقرر شده با توجه به پیش بینی‌های انجام شده، مدل پرداخت تعرفه پرستاری به صورت تجمیعی باشد. روش پرداخت به پرستاران تحت عنوان کارانه پرستاری و تعرفه خدمات پرستاری به شکل یکسان در نظر گرفته شده و بدین صورت به پرستاران به صورت تجمیعی پرداخت خواهد شد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت ادامه داد: آیین نامه جدید پس از بررسی‌های لازم مورد بازنگری قرار گرفته و ابلاغ می‌شود. با ابلاغ دستورالعمل جدید و با توجه به این که تعرفه گذاری خدمات پرستاری جزء سرانه قرار گرفته است، پرداختی به پرستاران بر اساس عملکردشان خواهد بود.

عبادی بیان کرد: با ارسال اسناد عملکرد پرستاران به صندوق‌های بیمه‌گر، بر اساس مدل تجمیعی پرداخت می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: