April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۸۸۳۱
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
0
سخنگوی شرکت راه آهن گفت: پیش فروش بلیت قطارهای اسفند ماه به صورت اینترنتی آغار شد.

پیش فروش بلیت قطارهای اسفند ماه آغاز شد

جلال مختاری سخنگوی شرکت راه آهن گفت: پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافری برای بازه زمانی یک تا ۲۲ اسفند (مسیر‌های رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ و مسیر‌های برگشت تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۳) از ساعت ۹صبح آغاز شد.

به گفته وی همچنین پیش‌فروش حضوری بلیت‌های این بازه زمانی از ساعت ۱۳ روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی مانده انجام می‌پذیرد.

او می‌گوید: در پاسخ به تقاضا‌های متعدد مردمی برای افزایش فروش اینترنتی بلیت قطار‌های مسافری، برای رفاه مردم و تسهیل خرید بلیت و پرهیز از ایجاد صف در مراکز فروش حضوری، راه‌آهن اقدام به برنامه‌ریزی برای اولویت‌بخشی به پیش‌فروش بلیت‌ها به صورت اینترنتی کرده است.

وی تاکید کرد: در این روش ابتدا کل ظرفیت بلیت قطار‌ها در پیش‌فروش اینترنتی عرضه خواهد شد و فروش حضوری ۴ ساعت پس از شروع فروش اینترنتی و از میان بلیت‌های باقی مانده آغاز خواهد شد.

مختاری تاکید کرد: پیش فروش بلیت قطار‌های نوروزی بعد از قطار‌های اسفند ماه آغاز می‌شود و برای این بلیت‌ها تغییر قیمتی در نظر گرفته نشده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: