April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۸۸۶۵
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
0
رئیس سازمان اورژانس تهران گفت: پرسنل فوریت های اورژانس زمان محدودی دارند که باید در این مدت به بیماران یا مصدومان خدمت ارائه دهند.

نبود کارت سوخت آمبولانس های اورژانس به دلیل نداشتن پلاک/ آموزش خاص رانندگان اورژانس

محمداسماعیل توکلی٬ رئیس سازمان اورژانس تهران گفت: برخی از آمبولانس‌های اورژانس به دلیل مسائل استاندارد پلاک ندارند که رئیس جمهور در جلسه شورای عالی سلامت دستور پلاک شدن آمبولانس‌ها را داده اند.

او افزود: نداشتن پلاک به منزله نداشتن کارت سوخت است و به طور کلی ماشین‌های آمبولانس، سهمیه دولتی بنزین ندارند و طبعا هزینه سوختشان آزاد خواهد بود.

توکلی بیان کرد: سازمان اورژانس کشور در حال پیگیری موضوع کارت سوخت و سهمیه بنزین دولتی برای ماشین‌های آمبولانس است و امیدواریم با همکاری و تعامل بیشتر وزارت نفت و ستاد سوخت این کار هرچه سریع‌تر انجام شود.

او ادامه داد: ماشین‌های آمبولانس از استاندارد‌های مشخصی برخوردار هستند که هنوز در داخل کشور به شرکتی مجوز استفاده در ایران داده نشده است.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران تاکید کرد: پرسنل فوریت‌های اورژانس زمان محدودی دارند که باید در این مدت به بیماران یا مصدومان خدمت ارائه بدهند.

وی اضافه کرد: بر اساس اختیاراتی که قانون به اورژانس داده است، برخی محدودیت‌ها مانند عبور از چراغ قرمز و تردد در خط ویژه شامل اورژانس نمی‌شود.

توکلی گفت: رانندگان ماشین‌های آمبولانس برای راندن٬ آموزش‌های خاص و جداگانه‌ای را در یک مرکز مشخص می‌بینند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: