April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۸۸۹۳
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
0
معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت ۳هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید خبر داد و گفت: روند اجراو کلید پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سراسر کشور در حال پیشرفت است

واگذاری ۱۶۶ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت

سعید غفوری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید از اهدای ۱۶۶ قرارداد واگذاری زمین به متقاضیان مشمول طرح جوانی جمعیت در شهر جدید امیرکبیر خبر داد و گفت: در این راستا افرادی که متقاضی مساحتی بیشتر از بر ۲۰۰ مترمربع بودند ضمن پرداخت ما به تفاوت قیمت در نظر گرفته موفق به اخذ قرارداد خود شدند.

او توضیح داد: همچنین قرارداد واگذاری ۱۹۹ قطعه زمین ساخت انفرادی مسکن در این شهرجدید به متقاضیان اهدا شد که به دنبال آن متقاضیان از تاریخ انعقاد قرارداد به مدت سه ماه فرصت اخذ جواز و تا ۲ سال فرصت ساخت واحد مسکونی خود را دارند.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: همچنین ۵۴ واحد ویلایی نهضت ملی افتتاح و عملیات اجرایی مدرسه ۱۲ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان، پارک کودک به وسعت ۳ هزار متر مربع، خط انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب به مخزن ۵۰۰ مترمکعبی و همچنین ساخت ۳ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن آغاز شد.

رئیس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رئیس جمهور اظهار کرد: یکی از شعار‌های رئیس جمهور در ابتدای دولت تولید یک میلیون مسکن در سال بود که خوشبختانه برخی از استان‌ها در این طرح موفق بوده و به میزان پیش بینی شده تحقق بخشیدند.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین بخش در ساخت مسکن، تامین زمین بوده که در برخی از استان‌ها که مشکل جدی تامین زمین دارند طی تفاهمنامه‌هایی با نیرو‌های مسلح، دانشگاه‌ها و ... در صدد رفع این مشکل اقدام شده است.

رئیس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رئیس جمهور تصریح کرد: عمدتا در شهر‌های کوچک و روستا‌ها به جز برخی از مناطق شمالی که محدودیت زمین دارند مشکل مسکن و تامین زمین وجود ندارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: