May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۸۹۱۷
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
0

معرفی محصولات hp

اچ پی یکی از شرکت‌های بزرگ و قدیمی در حوزه فناوری اطلاعات است که قدمتی بیش از هشت دهه دارد و طیف گسترده‌ای از محصولات را روانه بازار کرده است. در شرایطی که برخی از کاربران اچ پی را به واسطه سرورها و استوریج‌های قدرتمندش می‌شناسند، اما این شرکت در زمینه ساخت ریدکنترلرها، هارد دیسک‌های سرور، ماژول فیبر نوری، رم سرور، پاور و غیره به فعالیت اشتغال دارد.

شرکت اچ پی تا به امروز محصولات متنوعی را با کیفیت بسیار بالا در حوزه خانگی و تجاری به بازار عرضه کرده است. همچنین، نباید از چاپگرها و لپ‌تاپ‌های قدرتمند این شرکت غافل شویم که نقش مهمی در سازمان‌ها دارند در این مقاله به معرفی محصولات برند اچ پی می‌پردازیم و شما را با پرفروش‌ترین محصولات آشنا می‌کنیم.

تجهیزات شبکه hp

اچ پی برای هر دو گروه کاربران تجاری و خانگی محصولات رده بالایی به بازار عرضه کرده است. محصولات سازمانی اچ پی، طیف متنوعی از تجهیزات مثل سرورها، رم‌ها، هارد‌ها، پاور‌ها، فن‌ها، استوریج‌‌ها، باتری‌ها و ... را شامل می‌شوند. این محصولات بر مبنای جدیدترین فناوری‌های روز طراحی شده و در اختیار کاربران و سازمان‌ها قرار می‌گیرند. در ادامه هر کدام از محصولات را به صورت مختصر معرفی می‌کنیم:

  • سرورهای اچ پی

سرورهای این شرکت از محبوب‌ترین و پرفروش‍‌ترین گزینه‌های موجود در بازار هستند. آنها به دلیل قابلیت اطمینان، عملکرد و مقرون به‌صرفه بودن مورد توجه سازمان‌ها قرار دارند. HP طیف گسترده‌ای از سرورها را برای نیازهای مختلف، از مشاغل کوچک گرفته تا شرکت‌های بزرگ به بازار عرضه کرده است. محبوب‌ترین نوع سرورهای این شرکت، HP ProLiant هستند که در انواع مختلفی از جمله سرورهای تاور، رک مونت و تیغه‌ای موجود هستند. آن‌ها توانایی پشتیبانی از یک یا چند پردازنده مرکزی، چند ترابایت حافظه اصلی و چند صدترابایت حافظه جانبی را دارند و به سازمان‌ها کمک می‌کنند یک زیرساخت محاسباتی کارآمد و سطح بالا را پیاده‌سازی کنند. از دیگر سرورهای محبوب این شرکت به موارد زیر باید اشاره کرد:

    •  سرورهای HPE Apollo: این سرورها برای محاسبات با کارایی بالا طراحی شده‌اند.
    • سرورهای HPE Synergy: این سرورها برای زیرساخت‌های همگرا طراحی شده‌اند.
    • سرورهای HPE SimpliVity: این سرورها برای زیرساخت‌های فراهمگرا مناسب هستند.

اگر می‌خواهید بیشتر با نحوه نامگذاری سرورهای اچ پی و انواع آن آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن مقاله راهنمای خرید سرورهای hp به آدرس https://falnic.com/blog/hp-server-buying-guide.html را از دست ندهید.

تجهیزات شبکه hp

  • سوئیچ‌های اچ پی

سوییچ‌های اچ پی شاهراه تبادل اطلاعات برای گره‌های عضو شبکه محلی سازمانی هستند. این سوییچ‌ها که عمدتا در کلاس سازمانی قرار می‌گیرند فرآیند مسیریابی بسته‌های اطلاعاتی را در لایه 3 شبکه انجام می‌دهند.

  • استوریج‌‌های اچ پی

سومین محصول پر کاربرد این شرکت استوریج‌ها هستند که به لطف ویژگی‌های گسترده‌ای که ارائه می‌کنند به سازمان‌ها اجازه می‌دهند به ذخیره‌سازی اطلاعات مهم سازمانی بپردازند. این استوریج‌ها در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه شده‌اند.

    • گروه اول، استوریج‌های مبتنی بر هارد دیسک: این استوریج‌ها مناسب سازمان‌هایی هستند که به فضای ذخیره‌سازی بالا با قیمت مناسب نیاز دارند.
    • گروه دوم استوریج‌های تمام فلش، این استوریج‌ها بالاترین سرعت دسترسی به اطلاعات را ارائه می‌کنند
    • گروه سوم استوریج‌های هیبریدی؛ این ذخیره سازها ترکیبی از هارد دیسک‌ها و حافظه‌های فلش را مورد استفاده قرار می‌دهند.

علاوه بر این محصولات اصلی، اچ‌پی در زمینه ساخت مولفه‌های سخت‌افزاری موردنیاز سرورها و استوریج‌ها مثل هارد دیسک‌ها، حافظه‌های رم و پاورها به فعالیت اشتغال دارد. ترکیب این مولفه‌های سخت‌افزاری به همراه چاپگرها و لپ‌تاپ‌ها باعث شده تا اچ پی بتواند به نیازهای یک شرکت به طور کامل پاسخ دهند.

پرینترهای hp

اچ پی در زمینه ساخت پرینترها نیز سابقه درخشانی دارد و تنوع محصولات آن در این زمینه زیاد است. از پرینترهای خوش‌ساخت این شرکت به موارد زیر باید اشاره کرد:

HP DeskJet Plus 4120e: این پرینتر چندکاره جوهر افشان برای مصارف خانگی و اداری ایده آل است. این پرینتر در زمینه چاپ، اسکن، کپی و فکس عملکرد قابل قبولی دارد و دارای چاپ خودکار دو طرفه و تغذیه خودکار اسناد است.

HP ENVY Photo 7155e: این پرینتر جوهر افشان عکس برای چاپ عکس‌های با کیفیت بالا ایده‌آل است. این پرینتر دارای شش رنگ جوهر است که می‌تواند رنگ‌های دقیق و جزئیات دقیق را تولید کند.

HP OfficeJet Pro 9015e: این پرینتر جوهر افشان چندکاره برای مصارف اداری ایده‌آل است. این پرینتر نیز در زمینه چاپ، اسکن، کپی و غیره قابل استفاده است.

HP LaserJet Pro M15w: این پرینتر لیزری تک کاره برای مصارف خانگی و اداری ایده‌آل است. این پرینتر سریع و مقرون به صرفه است و برای چاپ اسناد سیاه و سفید با کیفیت بالا ایده‌آل است.

HP LaserJet Pro M404dn: این پرینتر لیزری چندکاره نیز گزینه مناسبی در زمینه فعالیت‌های اداری است.

HP Color LaserJet Pro M454dw: این پرینتر لیزری رنگی چندکاره برای مصارف اداری مناسب است. این پرینتر قابلیت چاپ خودکار دو طرفه و تغذیه خودکار اسناد را دارد.

موارد یاد شده تنها چند نمونه از پرینترهای محبوب HP هستند. لازم به توضیح است که اچ پی طیف گسترده‌ای از پرینترها را برای نیازهای مختلف به بازار عرضه کرده است، بنابراین قبل از خرید تحقیقات لازم را انجام دهید.

پرینترهای hp

لپ تاپ های hp

اچ پی در زمینه ساخت لپ‌تاپ‌ها نیز به فعالیت اشتغال دارد. از جمله لپ تاپ‌های مطرح این شرکت به موارد زیر باید اشاره کرد:

HP Spectre x360 14: لپ‌تاپ 2 در 1 ممتاز با طراحی باریک و سبک که دارای پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i7 است و از صفحه نمایش لمسی 14 اینچی OLED با وضوح 3000 در 2000 پشتیبانی می‌کند. این لپ تاپ دارای 16 گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه SSD است.

HP Envy 13: لپ‌تاپ شیک و قدرتمند برای کاربر‌های روزمره که مجهز به پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i7 است و دارای صفحه نمایش 13.3 اینچی OLED با وضوح 2560 در 1600 بوده و تا توانایی پشتیبانی از 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD را دارد.

HP OMEN 17: یک لپ‌تاپ گیمینگ قدرتمند با طراحی عالی است که مجهز به پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i7 و کارت گرافیکNVIDIA GeForce RTX 4070 است و دارای صفحه‌نمایش 17.3 اینچی با وضوح 1440 در 2560 بوده و 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه SSD دارد.

HP ZBook Studio G8: لپ‌تاپ ورک استیشن قدرتمند طراحی شده برای طراحان است که دارای پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i9 و کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti است. این لپ تاپ مجهز به صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح 3840 در 2160 است، 128 گیگابایت رم و 4 ترابایت حافظه SSD دارد.

در این مطلب سعی کردیم به معرفی محصولات پرفروش hp بپردازیم، با این‌حال، قبل از خرید پیشنهاد می‌کنیم تحقیقات جامعی انجام دهید یا در صورت لزوم با کارشناسان خبره مشورت کنید تا محصولی متناسب با نیازها را خریداری کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: