۲۴ بهمن، تصمیم‌گیری درخصوص افزایش سرمایه و اصلاح اساسنامه
کد خبر: ۴۰۸۹۷۳
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
0
جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام بیمه کوثر راس ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ در محل هتل سیمرغ واقع در تهران، خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از خیابان شهید بهشتی، جنب کوچه دلبسته برگزار می‌شود.

مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام بیمه کوثر

به نقل از روابط عمومی و اعلام معاون مالی و اقتصادی بیمه کوثر، سهامداران حقیقی می‌توانند شخصاً یا قائم مقام قانونی آنان و یا از طریق وکیل با ارائه وکالت‌نامه رسمی نمایندگان سهامداران حقوقی با ارائه مدرک وکالت (اعم از عادی یا رسمی) یا نمایندگی با امضای صاحبان امضای مجاز شخص حقوقی، حضور بهم رسانند. همچنین در زمان برگزاری مجمع، امکان پخش زنده و حضور مجازی برای سهامداران از طریق تارنمای بیمه کوثر به نشانی www.kins.ir فراهم شده است.

مصطفی مقصودی در ادامه اضافه کرد: تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه، اصلاح اساسنامه طبق نمونه ابلاغی بیمه مرکزی ج. ا. ایران و موارد دیگری که در صلاحیت مجمع عمومی فوق‌العاده است در بند‌های دستور جلسه بوده که در مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام بیمه کوثر بررسی و نهایی خواهند شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: