April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ثبت رکورد جدید استخراج سنگ سولفور در ادامه رکوردشکنی‌های گذشته نشان می‌دهد
کد خبر: ۴۰۸۹۹۳
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
0
ثبت رکورد جدید در استخراج سنگ سولفور در ادامه رکوردشکنی‌های گذشته نشان می‌دهد رونق اقتصادی در سایه بلندپروازی های شرکت صنایع مس صورت گرفته است.

رونق اقتصادی در سایه بلندپروازی های شرکت ملی مس

سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهانه‌ای است تا دستگاهها، نهادها، وزارتخانه، سازمان‌ها به صورت حقیقی و حقوقی به ارایه دستاورد‌های خود بپردازند. تکریم این روز‌ها دلایل بسیاری دارد، اما مهمترین آنها، اثبات ارادات به انقلاب با ارایه دستاورد‌ها در زمینه‌های گوناگون است.

تلاش بدون خودنمایی

اما بسیاری از بخش‌ها در عرصه‌های گوناگون اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی، فرهنگی و... با تلاش مضاعفی که همواره دارند، بدون توجه به خودنمایی در روز‌های خاص، همواره بدنبال فعالیت‌های تاثیرگذار هستند و در سالگرد پیروزی انقلاب تنها با ارایه پیامی، مناسبت گرامیداشت را به جای می‌آورند.

فعالیت مستمر

شرکت ملی صنایع مس ایران یکی از بزرگترین مجموعه‌هایی است که در طول سال به فعالیت مستمر می‌پردازد، فعالیتی که تاثیرگذاری آن به رکورد شکنی‌های بزرگی منجر شده است. البته شرکت ملی صنایع مس ایران بدلیل گستردگی و ماهیتی که دارد و تلاش مضاعفی که از سوی کارکنان در زیرمجموعه‌های آن صورت می‌گیرد، همواره دستاورد‌های قابل توجهی داشته و رکورد‌های جالب توجهی بر جای می‌گذارد. از اکتشاف تا تحقیقاتی که منجر به تولید و درآمدزایی می‌شود.

رشد استخراج سنگ سولفور

با این وصف دست شرکت ملی صنایع مس ایران در دهه فجر انقلاب اسلامی نیز خالی نیست و برای این روز‌ها نیز دستاورد‌هایی دارد که بااعدادی بزرگ به آن‌ها افتخار کند. شرکت مس به تشریح عملکرد ۱۰ ماه سال‌جاری در زمینه استخراج سنگ سولفور پرداخته و اعلام کرده استخراج سنگ سولفور در شرکت ملی مس به میزان ۴۶ میلیون و ۸۵۸ هزار تن در ۱۰ ماهه سال جاری به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشدی ۲ درصدی خبر می‌دهد.

 

بیشتر بخوانید:

نخبگان در تور شرکت ملی مس



رشد در سرچشمه و میدوک

شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به آمار‌های اعلامی از سوی مجتمع مس سرچشمه تشریح کرد که این مجتمع در زمینه استخراج سنگ سولفور در بازه ۱۰ ماهه، عدد ۲۵ میلیون و ۹۱۶ هزار تن را به ثبت رسانده است. استخراج این محصول در معدن مس میدوک ۷ میلیون و ۶۲۷ هزار تن اعلام شده که نسبت به رکورد قبلی ثبت شده با بیش از ۱/۶ درصد رشد داشته است.

گام‌های پس از انقلاب

اما امیر خرمی شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد که در بخش‌هایی از این پیام آمده است: شرکت ملی صنایع مس ایران مفتخر است که در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تکیه بر تلاش کارکنان وفادار، متعهد و وظیفه شناس و به پشتوانه اعتماد سهامداران عزیز برای شکوفایی صنعت و اقتصاد کشور و همسو با سیاست‌های کلی نظام گام برداشته است.

بالندگی به شرط تلاش جهادی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به تشریح دلایل بالندگی و شراط ادامه این مسیر پرداخت و اعلام کرد: بر این باور هستیم که بالندگی کشورمان با تلاش جهادی در همه عرصه‌ها قابل دستیابی است و هم‌راستا با منویات مقام معظم رهبری و با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و سیاست‌های اتخاذ شده برای افزایش تولید، از هیچ کوششی برای ارتقای این کانون بزرگ صنعتی دریغ نخواهیم کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: