April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۰۱۳
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
0
سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از آغاز فروش مجازی میادین میوه و تره‌بار خبر داد.

آغاز فروش مجازی میادین میوه و تره‌بار از امروز

آیین افتتاح و بهره‌برداری رسمی از ۲۲بازار میوه و تره‌بار شهرداری تهران در یکصدمین پویش امیدوافتخار امروز شنبه بیست و یکم بهمن ماه سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

مهدی بختیاری زاده، سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در این مراسم اظهار کرد: در سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران در ابتدای دوره جدید مدیریت شهری، ۲۹۰ بازار به صورت فعال داشتیم که ۶۱ درصد محلات را پوشش می‌داد. با تدبیر شهردار تهران قرار شد ۱۰۰ بازار را در این دوره تاسیس کنیم و سطح خدمات را گسترش دهیم.

وی افزود: تکلیف سازمان در سال ۱۴۰۲ تاسیس ۴۰ بازار در سطح شهر تهران بود که چند بازار در طول سال افتتاح شد. امروز ۲۰ بازار دیگر همزمان افتتاح می‌شود و دو بازار نیز به سطح وسعت و خدمات‌شان افزود شده است.

بختیاری زاده گفت: با احتساب بازار‌هایی که تاکنون افتتاح شده است، ۸۱درصد محلات تهران تحت پوشش سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری قرار گرفته است و تا پایان سال با افتتاح‌هایی که انجام می‌شود، سطح خدمات و تعداد بازار‌ها افزایش می‌یابد.

وی افزود: با این ۲۲ بازار ۴۶۰هزار نفر از خدمات بازار‌ها در ۱۵ منطقه استفاده خواهند کرد. ضمن اینکه نزدیک به همین تعداد هم در این بازار‌ها مشغول به کار خواهند شد.

سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران تصریح کرد: برای افزایش سطح فروش و خدمات، بحث فروش مجازی در سطح شهر تهران از امروز آغاز خواهد شد و افراد می‌توانند کالای مورد نیاز خود را با همان قیمت در میادین و بازار‌های میوه و تره بار شهرداری تهران انلاین خرید کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال پیش رو از دو منظر افزایش و گسترش کمی بازار‌ها و توسعه کیفی محصولات و البته ارتقای کیفیت برخورد با شهروندان در دستور کار است، اظهار کرد: در نباشیم این دوره مدیریت شهری خدمات بهتری را به مردم ارائه کنیم.

بختیاری زاده با بیان اینکه از معاون خدمات شهری و شهردار تهران تشکر می‌کنم، تاکید کرد: از شهرداران مناطق هم بابت کمک‌هایی که به سازمان کردند و مدیرعامل سابق سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران هم بابت تلاش‌های شبانه روزی‌شان تشکر می‌کنم.

در ادامه علیرضا زاکانی اظهار کرد: در راستای هوشمند سازی شهر به مردم تعهد کردیم خرید آنلاین را به مردم هدیه کنیم.

وی با بیان اینکه اکنون در مرحله تمرین هستیم، افزود: تلاش ما این است که مردم دیگر به بازار‌ها و میادین میوه و تره بار مراجعه حضوری نداشته باشند و می‌خواهیم مردم میوه و تره بار و حتی گوشت، مرغ را بصورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنند.

زاکانی ادامه داد: میوه شب عید از جمله سیب و پرتقال و همچنین خرمای مورد نیاز در ماه مبارک رمضان خریداری و به اندازه کافی در انبار‌ها وجود دارد و با قیمت مناسب بزودی به مردم عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه فروشگاه‌های شهروند نیز خرید آنلاین را شروع کرده‌اند، گفت: هم اکنون مردم می‌توانند خرید آنلاین در فروشگاه‌های شهروند داشته باشند و کالا‌های خود را درب منزل تحویل بگیرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: