کد خبر: ۴۰۹۲۰۷
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
0
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موفق شد از منظر شاخص سرانه سپرده به پرسنل در جایگاه ششم بانک‌های کشور قرار گیرد.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در شاخص سرانه سپرده به پرسنل در جایگاه ششم شبکه بانکی ایستاد

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حالی ششمین بانک برتر کشور از منظر شاخص سرانه سپرده به پرسنل می‌شود که به‌عنوان یک بانک تخصصی قرض‌الحسنه تنها بر بستر همین عقد فعالیت می‌کند و امکان جذب منابع در قالب سایر عقود را ندارد.

به لطف عملکرد درخشان و زحمات پرسنل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این بانک یکی از بهترین عملکرد‌ها را در سطح شبکه بانکی از نظر شاخص سرانه سپرده به پرسنل به دست آورده، به‌طوری که در پایان آذر ماه به‌ازای هر یک از پرسنل بانک ۷۸۹ میلیارد ریال منابع در بانک وجود داشته است.

نکته قابل توجه اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در چارچوب بانکداری خرد فعالیت می‌کند و امکان پرداخت وام به اشخاص حقیقی بیش از ۳ میلیارد ریال حقوقی بیش از ۷۵۰ میلیون تومان را ندارد.

بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور به لطف اعتماد مشتریان، تلاش کارکنان و طرح‌های متنوعی که متناسب با شرایط اشخاص حقیقی و همچنین سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف ارائه کرده، توانسته نسبت به پرسنلی که دارد، جذب منابع بالایی را رقم بزند.

این بانک از منظر شاخص نسبت تعداد پرسنل به شعب نیز کمترین عدد در شبکه بانکی کشور را به خود اختصاص داده است. در حالی که اغلب بانک‌ها به‌ازای هر شعبه خود بیش از ۱۰ نفر نیرو دارند، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به ازای هر شعبه خود تنها ۶ نفر نیرو دارد. این مسئله خود گواهی بر حجم فعالیت‌های گسترده‌ای است که هر یک از کارکنان بانک در طول روز انجام می‌دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: