در گفتگو با عضو هیئت مدیره منطقه آزاد کیش عنوان شد؛
کد خبر: ۴۰۹۲۶۸
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
0
مصاحبه اختصاصی مهدی ادیبان عضو هیئت مدیره منطقه آزاد کیش در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته

آمادگی کامل منطقه آزاد کیش برای استقبال از گردشگران داخلی و خارجی (+فیلم)

ادیبان با اشاره به اینکه جزیره کیش یکی از مقاصد برتر گردشگری کشور به حساب می‌آید گفت: سازمان منطقه آزاد کیش و جزیره زیبای کیش یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در کشورمان ایران به حساب می‌آید و به  خاطر شرایط اقلیمی و موقعیت جغرافیایی جزیره کیش بیشتر در نیمه دوم سال میزبان گردشگران خارجی و هم‌وطنانمان است.  منطقه آزاد کیش در این مدت به خاطر شرایط مناسب آب و هوایی  با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم پذیرای مسافران به این جزیره زیبا می‌باشد.

 

عضو هیئت مدیره منطقه آزاد کیش همچنین درباره آمادگی منطقه آزاد کیش برای سفرهای نوروزی گفت: منطقه آزاد کیش به جهت استقبال از مسافران اقدام به ایجاد کمیته ۱۴ گانه کرده است، این کمیته از اوایل دی ماه کار خود را آغاز کرده است و هر کدام از بخش‌های این کمیته به موضوعات مرتبط با سفرهای نوروزی می‌پردازد. برنامه‌های متعددی تدارک دیده شده از جمله تسهیل حمل و نقل مسافرانی که با خودرو به جزیره کیش سفر می‌کنند تا این عزیزان از طریق مبادی ورودی با شناورهایی که پیش‌بینی شده است وارد جزیره کیش شوند.

 

 

وی افزود: اقامتگاه‌ها و کمپ‌هایی برای اقامت راحت هموطنان عزیز در داخل جزیره کیش پیش‌بینی شده است و همکاران ما در جزیره و بنادر سرزمین اصلی از جمله بندر چارک  در حال تست برنامه‌های نوروزی خود هستند.‌‎ همینطور شناورهایی که از نقاط مختلف کشور گرد هم می‌آیند تا مردم بدون معطلی و همراه خودروی خود وارد جزیره کیش شوند و یک تجربه به یاد ماندنی را داشته باشند. 

 

بیشتر بخوانید:

آمادگی کامل منطقه آزاد کیش برای استقبال از گردشگران داخلی و خارجی (+فیلم)

 

امسال نیز منطقه آزاد کیش تلاش کرده است بیشتر از سال گذشته شرایط راحت‌تری را در اختیار مردم قرار دهد.  به عنوان یک علااقه‌مند به حوزه گردشگری خوشحال هستم هفدهمین نمایشگاه صنعت گردشگری در تهران برگزار می‌شود. ارزیابی من از نمایشگاه این است که امسال نسبت به سال‌های گذشته تخصصیتر، ه‌ای‌تر  و با گستردگی بیشتری فعالانه صنعت را گرد هم آورده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: