April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۳۸۳
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
0
رهبر انقلاب تاکید کردند: کسانی که در میدان انتخابات وارد می‌شوند از بددهنی و توهین و سیاه‌نمایی اجتناب کنند.

همه باید در انتخابات شرکت کنند

در سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی صبح امروز (یکشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مردم در انتخابات به دنبال انتخاب اصلح باشند

حضرت آیت الله خامنه‌ای گفتند: همه باید در انتخابات شرکت کنند. انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است. راه اصلاح کشور انتخابات است.

رهبر انقلاب با بیان اینکه مردم در انتخابات به دنبال انتخاب اصلح باشند، تاکید کردند: کسانی که در میدان انتخابات وارد می‌شوند از بددهنی و توهین و سیاه‌نمایی اجتناب کنند.

ایشان افزودند: انتخابات در کشور ما همواره سالم و متین انجام شده این بار هم انشاءالله همینطور خواهد بود. اختلافات سلیقه‌ای و سیاسی نباید در وحدت ملی ملت ایران در مقابل دشمنان تاثیر بگذارد.

تقدیر و تشکر رهبر انقلاب از ملت ایران و تامین‌کنندگان امنیت به‌خاطر راهپیمایی ۲۲ بهمن

رهبر انقلاب فرمودند: لازم می‌دانم از ملت ایران به‌خاطر راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن تشکر کنم. در همه جای کشور مردم همت کردند و شور و سرزندگی خود را نشان دادند. امسال مردم، سرافرازی انقلابی به‌خاطر ۲۲ بهمن را به رخ دنیا کشیدند. همچنین از کسانی که امنیت این راهپیمایی گسترده سراسری را تامین کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.

آذربایجان مظهر غیرت، عشق، ایمان و شور و هیجان ایمانی و اسلامی است

رهبر انقلاب گفتند: به همه‌ی مردم تبریز، همه‌ی مردم آذربایجان، آن مردم عزیز، آن مردم غیور سلام و درود میفرستم و به معنای واقعی کلمه آذربایجان مفهوم عشق و غیرت است.

ایشان فرمودند: آذربایجان مظهر غیرت، مظهر عشق، مظهر ایمان، مظهر شور و هیجان ایمانی و اسلامی است. این، آن چیزی است که ما هم در تاریخ آذربایجان و تبریز خوانده‌ایم، هم به چشم خودمان در طول این سال‌های طولانی از دوران مبارزات تا امروز مشاهده کرده‌ایم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: