April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
نماینده گنبد در مجلس از سرمایه گذاری ۲۰۰۰ میلیاردی خبرداد
کد خبر: ۴۰۹۴۲۲
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
0
نماینده گنبد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت مدیریت در مناطق آزاد گفت: انتصاب مدیران در منطقه آزاد اینچه برون اقدامی مثبت برای شکوفایی این منطقه آزاد جوان است.

حرکت منطقه آزاد اینچه برون بر ریل تولید و اشتغالزایی

امانقلیچ شادمهر با یادآوری اینکه منطقه آزاد اینچه برون مدت‌ها در بلاتکلیفی به سر می‌برد گفت: خوشبختانه با انتصاب هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد اینچه برون، گامی بسیار مثبت برای ساماندهی و تبدیل ظرفیت‌های بالقوه این منطقه آزاد به ظرفیت‌های بالفعل است.

وی با تاکید بر اینکه از زمان انتصاب تیم مدیریتی، اقدامات عملیاتی با جدیت و قوت آغاز شده گفت: خوشبختانه هیات مدیره و مدیریت منطقه آزاد اینچه برون با جدیت به دنبال جذب سرمایه‌گذار، واگذاری زمین‌ها، تولید و اشتغالزایی هستند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر اخیر خاندوزی وزیر اقتصاد به منطقه و بازدید از اینچه برون گفت: هنگامی که وزیر اقتصاد ظرفیت‌های منطقه را از نزدیک مشاهد کرد، ایمان آورد که این منطقه می‌توان به رونق اقتصادی منجر شود.

وی با تاکید بر اینکه اینچه برون به حمایت‌های گسترده نیاز دارد گفت: خوشبختانه وزیر اقتصاد به عنوان دستگاه بالادستی مناطق آزاد، نظر مثبتی به منطقه آزاد اینچه برون دارد.

بیشتر بخوانید:

اینچه برون، چک سفید امضا برای رونق اقتصادی



شادمهر با اشاره به اینکه وزیر اقتصاد باور به توانمندی‌های منطقه آزاد اینچه برون را در عمل اثبات کرد گفت: در سفر خاندوزی مصوب شد که از سوی وزارت اقتصاد ۲۰۰۰ میلیارد برای ایجاد و گسترش زیرساخت‌های منطقه آزاد اینچه برون تخصیص یابد.

وی با تاکید بر اینکه تزریق سرمایه تحولات جدی در منطقه آزاد اینچه برون رقم می‌زند گفت: با نگاه مثبتی که دستگاه‌های مسوول دارند و روند رو به رشد اینچه برون، سرمایه گذاری صورت گرفته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر را فراهم می‌کند.

نماینده گنبد در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی یک کارخانه در سه فاز در منطقه آزاد اینچه برون خبر داد و گفت: فقط با راه‌اندازی فاز اول این کارخانه ۵۰۰ شغل مستقیم ایجاد می‌شود، گردش مالی بزرگی صورت می‌گیرد و بیش از هزاران شغل غیر مستقیم فعال خواهد شد.

وی از ایجاد کارخانه‌های متعدد در زمینه دام، طیور و فولادسازی است گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی و زمین‌های حاصلخیزی که در منطقه آزاد اینچه برون وجود دارد، باید مشاغلی فعال شوند که متناسب با ظرفیت‌های موجود باشد، زیرا چرخه تولید به صورت کامل به حرکت در می‌آید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: