کد خبر: ۴۰۹۴۶۴
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
0
در نشست هم‌اندیشی مدیران صف و ستاد بانک دی که با حضور سرپرست بانک و اعضای هیئت‌مدیره، معاونان و مدیران ارشد ستاد بانک به صورت وبینار برای روسای شعب تهران و استانها برگزار شد، دستاوردها و برنامه‌های بانک در ماه‌های پایانی سال تبیین شد.

رشد منابع بانک دی بالاتر از میانگین نظام بانکی قرار گرفت

به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ در این نشست علیرضا قیطاسی، سرپرست بانک، ضمن قدردانی از اعضای هیئت‌مدیره برای انجام بازدید‌های مستمر دوره‌ای از شعب گفت: با هماهنگی و یکپارچگی ایجاد شده در سطح ستاد و شعب بانک دی شاهد نتایج مناسبی در عملکرد بانک هستیم.

وی افزود: با همت و تلاش جمعی همکاران، امروز رشد منابع بانک دی بالاتر از میانگین نظام بانکی قرار دارد که این امر در کنار بهبود سایر شاخص‌های عملیاتی مانند کاهش مطالبات منتج به افزایش سهم بازار بانک شده است.

سرپرست بانک دی یکپارچگی و تقویت فرایند‌های حقوقی و وصول مطالبات را از مهمترین اقدامات بانک دی دانست و تصریح کرد: آمار‌ها نشان می‌دهد که بانک دی طی یک سال گذشته با کاهش چشمگیر مانده مطالبات غیرجاری خود توانسته است جایگاه مطلوبی از حیث وصول مطالبات در شبکه بانکی کشور کسب کند.

قیطاسی با تأکید بر لزوم رعایت بخشنامه‌ها و ضوابط ابلاغی از سوی شعب گفت: سیاست اعتباری بانک دی اعطای تسهیلات خرد و کاهش ریسک اعتباری است که شعب می‌بایست با وحدت رویه در اجرای مفاد سیاست اعتباری در ارائه تسهیلات به مشتریان خرد، بالاخص به جامعه هدف بنیادشهید، در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان بکوشند.

سرپرست بانک دی با اشاره به لزوم پرستاری ویژه از مشتریان بویژه در ماه‌های پایانی سال تصریح کرد: در ماه‌های پایانی سال مراجعه حضوری مشتریان به شعب افزایش پیدا می‌کند که می‌بایست برای پرستاری مطلوب از مشتریان؛ نظارت بر شعب، بهبود کیفیت خدمات شعب و پرستاری از دستگاه‌های خودپرداز مدنظر باشد.

در ادامه این نشست اسماعیل جلیلی، عضو هیئت‌مدیره بانک، ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران ستاد و شعب گفت: با تصمیمات هیئت‌مدیره در افزایش اختیارات شعب، روند ماه‌های اخیر بانک نشان می‌دهد که حرکت بانک در رشد شاخص‌های عملکردی در مسیر مناسبی قرار گرفته است و باید با همت جمعی و اراده جهادی استمرار این روند را حفظ کنیم.

فریدون رشیدی، عضو هیئت‌مدیره، نیز تمرکز شعب بر ارائه تسهیلات خرد و جذب منابع ارزان‌قیمت را خواستار شد و تأکید کرد: روسا و همکاران شعب باید با توسعه نگاه خود به مقوله بازاریابی در زمینه ابزار‌های تعهدی مانند ضمانت‌نامه و اعتبار اسنادی و افزایش درآمد‌های کارمزدی کوشا باشند تا از این محل نیز شاهد افزایش سهم بازار بانک دی در شبکه بانکی باشیم.

همچنین همت‌الله حسین‌زاده، عضو هیئت‌مدیره که به صورت غیرحضوری در این وبینار شرکت کرده بود، در سخنان خود ضمن آسیب‌شناسی برخی از فرایند‌ها در شعب گفت: تمامی ابزار‌های مختلف جذب منابع در اختیار شعب قرار دارد که امیدواریم شعب با استفاده بهینه از این ابزار‌ها و اختیارات خود بتوانند تا پایان سال جاری به روند رو به رشد منابع ادامه دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: