کد خبر: ۴۰۹۴۶۸
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
0
در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان قم که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شد؛ از عملکرد بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از عملکرد بانک توسعه تعاون در کارگروه اقتصادی استان قم

سید اکبر غلامیان معاون اقتصادی استاندار قم و دبیر کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان قم در این جلسه اظهار داشت: بانک توسعه تعاون با پرداخت ۱۰۱ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی، تعهدات حداکثری در حوزه تسهیلات مشاغل خانگی را در استان قم ایفا نموده است.

در این جلسه که با حضور سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سیدمحمد آقامیری استاندار قم، حامد ویس کرمی معاون امور تعاون، علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی، محمود کریمی بیرانوند معاون اشتغال و کارآفرینی وزارتخانه همراه بود، عملکرد بانک توسعه تعاون در حوزه پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی بسیار تاثیر گذار و قابل تقدیر عنوان گردید.

در حاشیه این نشست، شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی گفتگویی خاطر نشان کرد: استان قم قطب اقتصادی، اجتماعی و مذهبی کشور است، پیشرفت‌های استان طی دهه‌های اخیر در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری گسترده بوده است، بانک توسعه تعاون نیز ماموریت‌های متعددی برای حمایت از تعاونگران استان بر عهده دارد.
این مقام بانکی تاکید کرد: طی سال جاری بیش از ۴۰۶۳ میلیارد ریال در شعب استان پرداخت شده است، با توجه به ظرفیت استان تحقق برنامه‌های تجهیز منابع و اصلاح نسبت مصارف به منابع ضروری به نظر می‌رسد.

شیخ حسینی گفت: شعب بانک توسعه تعاون طی سال جاری در استان قم به میزان ۲۱۰ میلیارد ریال به معرفی شدگان شهرک‌های صنعتی، ۲۷۸ میلیارد ریال قرضش الحسنه ازدواج جوانان و ۹۳ میلیارد ریال فرزندآوری پرداخت نموده است.

وی افزود: بانک توسعه تعاون همچنین در موضوع معرفی شدگان بنیاد شهید، فرزندآوری، ازدواج جوانان نیز عملکرد صد در صدی و در معرفی شدگان کمیته امداد تحقق ۹۸ درصدی و در بهزیستی نیز تحقق ۹۶ درصدی داشته است

این مقام بانکی تصریح کرد: انتظارات زیادی از بانک توسعه تعاون برای پرداخت تسهیلات توسعه ای، تکلیفی و حمایتی وجود دارد، از سویی ضرورت دارد نظر دستگاه‌های اقتصادی به ویژه سازمان‌های تابعه وزارتخانه نیز برای تعامل بهینه با بانک جلب گردد.

وی افزود: مدیریت جدید استان از مدیران موفق اجرایی بانک بوده است و این مزیت وجود دارد تا ایشان با همراهی پرسنل سرمایه انسانی استان، برنامه‌های تحولی را به اجرا در آورد.

شیخ حسینی یادآور گردید: نقش همکاران شعب در پیشبرد اهداف بانک حائز اهمیت است، ابعادانگیزشی در راستای ارتقای بهره وری و کارآمدی کارکنان در نظر گرفته شده است و به سرمایه انسانی به عنوان مزیت اصلی رقابتی نگریسته می‌شود.

در این رویداد صیاد رحمانپور مدیر امور استان‌ها و شعب، سید علی میرفخرایی رییس اداره کل روابط عمومی و سید صالح کریمی سوق مدیر شعب استان قم حضور داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: