کد خبر: ۴۰۹۵۳۷
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
0
عملیات اجرایی اولین مجتمع چند منظوره شهر جدید پردیس به نام باران ۲ در زمینی به مساحت ۳۳ هزار و ۵۲۴ متر مربع، به تعداد ۴۰۰ واحد در قالب ۱۵ بلوک به عنوان اولین مجتمع سبز شهر جدید پردیس در ایام دهه فجر امسال آغاز شد.

پروژه مسکونی باران ۲؛ اولین مجتمع سبز شهر جدید پردیس

به نقل از بانک مسکن، هیبنا؛ دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه این پروژه با نگاه ایجاد ارزش افزوده و بر اساس اصول معماری ایرانی و استانداردسازی در نحوه ساخت و الگوسازی در کیفیت و امکانات قابل عرضه در مجتمع‌های مسکونی طراحی شده است افزود: سبک معماری و ساخت خانه‌های مسکونی امروزه به طور قابل توجهی از گذشته تکامل یافته است و منعکس کننده تغییرات در تکنولوژی، مصالح و تأثیرات فرهنگی است؛ در واقع یکی از تفاوت‌های اصلی تغییر به سمت طراحی‌های ایمن‌تر و کارآمدتر است که در این پروژه این اصول لحاظ شده است.

وی تاکید کرد: اکنون زمان در بانک مسکن به‌مثابه یک ضرورت تلقی می‌شود؛ بنابراین تمام تلاش ما بر این است تا پروژه‌های ساخت‌وساز با حداکثر کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان تحویل مردم داده شود..

به گفته دکتر حسینی، پروژه باران ۲ که اولین مجتمع سبز شهر جدید پردیس است شامل ۴۰۰ واحد، فضا‌های ورزشی، سالن سینمای اختصاصی، بام سبز و فضا‌های دیگر شهری می‌‎شود.

پروژه ۱۲۸ واحدی مسکونی ارغوان

مدیرعامل بانک مسکن همچنین از شروع پروژه مسکونی ۱۲۸ واحدی ارغوان در زمینی به مساحت هزار و صد مربع در قالب ۸ بلوک در شهر پردیس خبر داد و گفت: این پروژه با استفاده از به روزترین ایده‌های طراحی و اصول معماری پایدار توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس اجرا می‌شود.

دکتر حسینی افزود: تاکید عملیاتی ما در بانک مسکن تحویل به‌موقع پروژه‌هاست؛ سابقه بانک مسکن از منظر اجرای کار‌های بزرگ مانند مسکن مهر و نهضت ملی مسکن این نوید را به ما می‌دهد که این بانک توان و تجربه کافی برای اجرای پروژه‌های بزرگ را دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: