کد خبر: ۴۰۹۵۶۳
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
0
معاون حمل و نقل سازمان راهداری گفت: یک هزار و ۳۰۰ دوربین نظارت تصویری در جاده‌ها و ۲ هزار و ۳۰۰ دوربین کنترل سرعت داریم که تمام این تجهیزات برای ماموریت نوروز فعال هستند.

وجود ۲۳۰۰ دوربین کنترل سرعت در جاده‌ها/ آسفالت ۱۱۷۰۰۰ کیلومتر راه روستایی

حمیدرضا شهرکی؛ معاون حمل و نقل سازمان راهداری صبح امروز در هفتادونهمین کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی اظهار کرد: تعداد هزار و ۵۳ پایگاه راهداری در جاده‌های کشور وجود دارد که وظیفه اصلی آن‌ها راهداری است، اما در شرایط اضطرار به امداد و اسکان مسافران هم مشغول می‌شوند.

وی افزود: علاوه بر پایگاه‌های راهداری تعداد هزار باب مجتمع خدماتی رفاهی در جاده‌ها وجود دارد که در زمان اضطرار امکان اسکان مسافران در این محل‌ها وجود دارد.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری گفت: ۸ هزار دستگاه ماشین سنگین و سبک و ۱۲ هزار نیروی انسانی در طرح نوروزی آماده ارائه خدمات هستند.

شهرکی با بیان اینکه ۲ هزار و ۷۷۹ تردد شمار در جاده‌ها وجود دارد، گفت: بنر‌های اطلاع‌رسانی اسکان در جاده‌ها باید در جا‌های مناسبی نصب شود که راننده فرصت رویت و توقف را داشته باشد تا موجب تصادفات نشود.

وی گفت: هزار و ۳۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری در جاده‌ها و ۲ هزار و ۳۰۰ دستگاه دوربین کنترل سرعت داریم که تمام این تجهیزات برای ماموریت نوروز فعال هستند.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری تصریح کرد: ۱۱۷ هزار کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است و از پلیس درخواست می‌کنیم تا نظرات کارشناسی برای کاهش تصادفات در این راه‌ها را به ما ارائه دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: