April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۶۵۱
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
0
بانک سینا همواره با ارائه خدمات جدید برای بهبود رفاه مردم گام برداشته است و این مسیر با سرعت بیشتری در حال طی شدن است.

ارائه تسهیلات بانک سینا برای کسب‌وکارهای کوچک

به گفته غلامرضا فتحعلی مدیرعامل بانک سینا، این بانک همواره به دنبال افزایش مطلوبیت مشتریان از خدمات ارائه شده بوده است؛ ضمن اینکه تلاش‌ها بر آن است که این خدمات علاوه بر کیفیت مطلوب از کاهش هزینه خدمات به مشتریان نیز برخوردار باشد.   

به همین منظور بانک سینا خدمات نوینی را با عنوان «بانکداری خرد» جهت ارائه آسان‌تر با کیفیت مطلوب به اشخاص حقیقی، کسبه، کارمندان، پیشه‌وران، فعالان حوزه سلامت و کسب‌و‌کارهای کوچک ارائه می‌دهد. این طرح شامل 4 بخش است که هر کدام خدمات متفاوتی را ارائه می‌دهد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

 

طرح اطلسی: در این طرح اشخاص حقیقی می‌توانند با سپرده‌گذاری 3 تا 6 ماهه، از تسهیلات تا سقف 300 میلیون تومان با سود 23 درصد برخوردار شوند. مدت زمان بازپرداخت طرح اطلسی از حداقل ۱۲ ماه تا حداکثر 36 ماه و ۳ ماه رأس مدت تعیین شده است.

گفتنی است تسهیلات پرداختی در قالب کارت اعتباری با حداقل مبلغ افتتاح حساب ۵۰ هزار تومان است.

 

طرح نیلوفر: در این طرح مشتریان می‌توانند با سپرده گذاری و ایجاد معدل لازم، وامی با سود 4 درصد دریافت کنند.

دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه جاری و جاری‌کارت با حداقل موجودی ۵۰ هزار تومان می‌توانند برای دریافت این تسهیلات به شعب بانک سینا مراجعه کنند. لازم به ذکر است که حداقل مبلغ مورد محاسبه جهت پرداخت تسهیلات 500 هزار تومان است.

مدت سپرده‌گذاری برای دریافت این تسهیلات 1 تا 12 ماه و حداکثر تسهیلات دریافتی 300 میلیون تومان است.

 

طرح نرگس: در این طرح اشخاص حقیقی می‌توانند براساس رسوب منابع خود در حساب قرض‌الحسنه جاری و جاری کارت یا سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت ماه‌شمار، از تسهیلات برخوردار شوند.

 پرداخت تسهیلات در طرح نرگس براساس عملکرد سپرده‌ها در قالب عقود مرابحه و خرید دین است. نرخ تسهیلات در این طرح ۱۰، ۱۲، ۱۵، ۱۸، ۲۰، ۲۳ درصد است.

مدت سپرده‌گذاری در طرح نرگس نیز 1 تا 12 ماه تعیین شده است و متقاضیان می‌توانند تا سقف 300 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

 

بیشتر بخوانید: تقدیر از ۱۰ رئیس شعبه موفق و برتر بانک سینا

 

طرح لیلیوم: این طرح همه افراد حقیقی که در اپلیکیشن سیبانک بانک سینا احراز هویت شده باشند می‌توانند به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک از تسهیلات این طرح برخوردار شوند. از مزایای دیگر این طرح عدم نیاز به ضامن است.

سقف تسهیلات دریافتی در طرح لیلیوم 50 میلیون تومان است که بر اساس ایجاد گردش، میانگین سپرده و رتبه اعتباری تعیین می‌شود.

میزان سود این تسهیلات 23 درصد و مدت سپرده‌گذاری 2 تا 6 ماه است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: