April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
فتحعلی از توسعه «سرزمین هوشمند سینا» با ارائه پلتفرم‌های جدید خبرداد
کد خبر: ۴۰۹۶۵۹
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
0
مدیرعامل بانک سینا از توسعه «سرزمین هوشمند سینا» با ارائه پلتفرم‌های جدید خبر داد، رویکردی که نشان می دهد این بانک با سرعت خیره کننده ای بر ریل دیجیتال و پلتفرم حرکت می کند.

سرعت خیره کننده بانک سینا بر ریل دیجیتال و پلتفرم

جهان با سرعتی باور نکردنی در حال پیشرفت است و هر فرد، شرکت، بخش یا کشوری که نتواند یا نخواهد خود را به فناوری‌های روز مجهز کند یا از آن‌ها بهره بگیرد، در کورس رقابت عقب می‌ماند و در صورت اصرار بر رویکرد‌های سنتی، به مرور زمان از گردونه خارج می‌شود.

استقبال مردم از فناوری

نظام بانکی یکی از مهمترین بخش‌های اقتصادی است. امروزه هیچ فرد حقیقی یا حقوقی را نمی‌توان پیدا کرد که با فناوری مخالف باشد یا نخواهد از امکانات و مزیت‌های آن بهره بگیرد. مردم با جدیت بدنبال دستیابی به مزیت‌های فناوری و بکارگیری آن‌ها هستند و همین رویکرد و استقبال مردم باعث شده تا بانک‌های آینده نگر، طرح‌های جدیدی ارایه دهند تا رغبت مشتریان به استفاده از خدمات بانک را بیشتر و بیشتر کنند.

سینا در جمع رقبای قدر

یکی از موفق‌ترین و توانمندترین بانک‌هایی که در عرصه نوآوری بسیار خوش درخشیده، بانک سینا است. اگرچه بانک سینا در مقایسه با دیگر بانک‌های کشور، سابقه فعالیت مالی بسیار کمتری دارد، اما در همین مدت کوتاه توانسته خود را در بین رقبای قدر مطرح کند که رویکرد تحول گرایانه نقش مهمی در این موفقیت داشته است

اعتقاد به هم افزایی

بانک سینا بدلیل جایگاهی که در اقتصاد کشور دارد، از تمامی ابزار‌های مدیریتی به بهترین نحو ممکن بهره گرفته و با اعتقاد به هم افزایی، جلسات مستمر و تاثیرگذاری را با جامعه مخاطب خود برگزار کرده است. یکی از این جلسات، رویداد پل سرمایه‌گذاری بود که با محوریت موضوع «فراگیری و فناوری مالی» با حضور شرکت‌ها و هلدینگ‌های بنیاد مستضعفان برگزار شد.

راه اندازی سه پلتفرم

برای آنکه بتوان در هر عرصه‌ای موفق عمل کرد، در وهله اول به اعتقاد مجریان نیاز است. مدیرعامل بانک سینا که گویا اعتقاد جدی به فناوری و نوآوری دارد، در جمع مسوولان اقتصادی بنیاد گفت: بانک سینا حرکت به سمت تحول دیجیتال را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است و پیشبرد طرح راهبردی کسب‌وکار بانک، منوط به بهره‌گیری مطلوب از بانکداری دیجیتال است. غلامرضا فتحعلی افزود: این بانک در سال‌جاری توانست سه پلتفرم «سیبانک»، «سیمارت» و «سیپات» از سرزمین هوشمند سینا را راه‌اندازی کند و بسیاری از خدماتی که در پیشخوان ارائه می‌شود را از طریق این پلتفرم‌ها ارائه دهد.

 

بیشتر بخوانید:

تحول آفرینی در بانک سینا با طرح راهبردی کسب‌وکار



توان راه اندازی پلتفرم‌های جدید

با وجود آنکه بانک سینا سه پلتفرم راه اندازی کرده، گویا بنای توقف ندارد و فتحعلی اعلام کرده بانک سینا بر اساس ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل خود، قادر است با استفاده از راهکار‌ها و ابزار‌های تأمین مالی، پلتفرم‌های جدیدی را در سرزمین هوشمند سینا طراحی و ارائه کند. وی با تاکید بر اینکه شکل‌گیری سرزمین هوشمند سینا، ترجمان مرحله گذر از بانکداری سنتی به سمت بانکداری دیجیتال و پلتفرمی است گفت: در قالب این رویکرد مجموعه‌ای از پلتفرم‌ها با بهره‌گیری ازظرفیت‌های نوین بانکداری ارائه می‌شود. مدیرعامل بانک سینا گفت: بر اساس برنامه‌ها و رویکرد‌های آینده‌نگر، این بانک به دنبال توسعه سرزمین هوشمند سینا با طراحی پلتفرم‌های جدید است که در سال آینده عملیاتی خواهد شد.

جذب مشتری با درخشش سیبانک

برای آنکه یک فناوری با استقبال رو به رو شود، باید توانمند، تاثیرگذار، دست یافتنی و ساده باشد، وضعیتی که در سیبانک مشاهده می‌شود به نوعی که مدیرعامل بانک سینا توضیح داد: این بانک در اپلیکیشن سیبانک، خدمتی نوین در زمینه بانکداری دیجیتال به مشتریان ارائه می‌دهد و مشتریان و فعالان اقتصادی می‌توانند با استفاده از این پلتفرم به صورت غیرحضوری و بدون مراجعه به شعب از امکانات افتتاح حساب، صدور کارت، اخذ تسهیلات خرد و. بهره‌مند شوند.

ایجاد توقع و انتظار

نکته مهمی که در رویداد پل سرمایه‌گذاری صورت گرفت، رونمایی از پوستر رویداد «توسعه پلتفرم‌های سرزمین هوشمند سینا» با محور‌های بانکداری مبتنی بر هوش مصنوعی و پلتفرم‌های بانکداری برای مشاغل مختلف بود. این رویداد که قرار است در اردیبهشت سال آینده برگزار شود، ذهن علاقمندان به استفاده از هرچه بیشتر از فناوری‌های روز را بخود مشغول کرده و افرادی که به استفاده از خدمات بانکداری دیجیتال علاقه بیشتری دارند، در انتظار فرا رسیدن آن روز لحظه شماری می‌کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: