کد خبر: ۴۰۹۶۸۱
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
0
وزیر کشور گفت: فضای رقابتی سالم و مناسبی برای کاندیدا فراهم شده تا بتوانند تبلیغات و گفتگوهای خود را با انصاف انجام دهند.

زمینه مناسب رقابتی برای گروه های مختلف سیاسی فراهم شده است

احمد وحیدی وزیر کشور اظهار درباره تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر مراسم انتخابات گفت: همه اقدامات اجرایی که پیش بینی شده بود در حال انجام است. ما امسال صندوق‌های رأی که کم و کاستی داشت را توسعه دادیم تا با کمبود صندوق و معطلی مردم رو به رو نشویم.

او ادامه داد:تمام فضا‌های خالی که ممکن بود خلل ایجاد کنند را رفع کرده ایم تا مردم بتوانند براحتی در مراکز بدون هیچ مشکلی پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

وحیدی تصریح کرد: فضای رقابتی مناسبی را در تمام نقاط انتخاباتی فراهم کرده ایم. زیرا در همه جا از گروه‌ها و طیف‌های مختلف سیاسی اعم از ائتلاف‌ها و احزاب‌ها وجود دارند. به همین دلیل زمینه برای یک رقابت واقعی میان گروه فراهم شده است.

وزیر کشور گفت: درباره سلامت انتخابات آنچه مهم است، مجریان و ناظران و دست اندرکاران باید از این عرصه روسفید خارج شوند و روسفیدی آنان یعنی عمل دقیق به ضوابط برگزاری انتخابات است. نباید وارد موضع گیری و سوءگیری بر علیه هیچ داوطلبی شوند. تمام داوطلبان می‌توانند بعد از صادر شدن اجازه تبلیغات خود را در راستای ضوابط شروع کنند.

وحیدی گفت:به احزاب مختلف توصیه می‌کنیم حضور پیدا کنند و با سلایق مختلف، پاسخگوی نیاز‌های مردم باشند. مبنای انتخابات، مبنای طرح‌ها و ایده‌ها است؛ برنامه‌هایی که برای یک ایران قوی دارند، در قالب قانون‌گذاری دنبال کنند.

او بیان کرد: مردم با حضور و مشارکت خودشان، مثل دفعات قبل و همه صحنه‌های دیگر، ایران قوی را می‌سازند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: