April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۶۸۳
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
0
جبلی گفت: وظیفه ما تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات است و باید در جهت مقابل حرکت رسانه‌های بیگانه و فعالیت‌های آنان حرکت کنیم.

وظیفه ما تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات است

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به تلاش‌های رسانه‌های بیگانه و سلطه‌گر خارجی مخالف نظام برای عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و رسانه‌های آن تشویق و ترغیب مردم به مشارکت حداکثری را وظیفه خود می‌دانند.

وی با بیان اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، افزود: وظیفه ما تشویق مردم به اینکه نسبت به سرنوشت خود حساس باشند و فعالانه حرکت و مشارکت داشته باشند.

رئیس سازمان صدا و سیما، تصریح کرد: رسانه‌های معاند قطعاً هم با جمهوریت نظام انقلابی و هم اسلامیت آن مخالف هستند. بر اساس جمهوریت نظام صحنه اصلی ورود جمهوریت نظام مشارکت مردم در انتخابات است.

جبلی تأکید کرد: طبیعی است که رسانه‌های معاند و قدرت‌های سلطه گر خارجی مخالف هرگونه اقدامی باشند که به تقویت مشارکت حداکثری منجر شود.

وی خاطر نشان کرد: ما باید در جهت مقابل رسانه‌های بیگانه و فعالیت‌های آنان حرکت کنیم. تلاش در تقویت مشارکت حداکثری کنیم.

منبع: فارس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: