پرداخت ۱۵۰ میلیون تسهیلات با کارمزد ۴ درصد نتیجه اعتماد به بانک است
کد خبر: ۴۰۹۷۴۰
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
0
پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد ۴ درصد در قالب کالا کارت مهر ایران نتیجه اعتماد مردم به بانک فرض الحسنه مهر ایران است.

برگ برنده کالا کارت مهر ایران در دست مشتریان

رونق اقتصادی زمانی شکل می‌گیرد که ارتباط میان تمامی بخش‌های درگیر به صورت جامع و کامل صورت پذیرد. مهمترین رابطه اقتصادی، رابطه عرضه و تقاضاست و در صورتی چرخ‌های اقتصاد روان حرکت می‌کند که تعادل میان عرضه و تقاضا به کامل‌ترین شکل برقرار شود. این در حالی است که امروزه رابطه عرضه و تقاضا به هیچ عنوان مناسب نیست که نمونه‌های آن را می‌توان به اشکال گوناگون در زمینه‌های خودرو، مسکن، طلا، دلار و... مشاهده کرد.

بحران توزع و بروز دلالی

هنگامی که رابطه‌های اقتصادی بدرستی تعریف و اجرایی نشود، بحران‌های حاشیه‌ای به محور‌های اصلی لطمه می‌زند. یکی از جدی‌ترین چالشها، ضعف نظام توزیع است. در تمامی موارد محصول یا کالای تولید شده بموقع و به اندازه بدست جامعه هدف نمی‌رسد که در این بین محتکران، دلالان و رانت بازان نقش ویژه‌ای دارند، افرادی که یک شبه ره صد ساله می‌پیمایند تا مصرف کنندگان تاوان زیاده خواهی‌های این افراد را داده باشند.

مشکلات مالی

بزرگترین مشکلی که تولید را تهدید می‌کند، کمبود مشتری است. امروز تولیدکننده داخلی به اندازه‌ای از توان بالایی برخوردار است که می‌تواند کالایی با کیفیت بالا، قیمت مناسب، خدمات پس از فروش خوب و قدرت رقابت پذیری با مشابه خارجی را تولید کند، اما هنگام فروش با مشکل رو به رو می‌شود. از یک سو بیشتر مردم حقوق بگیر هستند که از توان مالی لازم برای خرید برخوردار نیستند و از سوی دیگر کالا‌ها دست به دست می‌شوند و زیاده خواهی دلالان، قیمت آن کالا را بسیار بالا می‌برد.

نقش آفرینی کالا کارت

برای تامین نقدینگی، نیاز به تسهیلات است، اما تسهیلات در بسیاری از موارد به انحراف می‌رود بدین معنا که تسهیلات دریافتی به جای خرید کالا، صرف هزینه‌های غیر ضروری همچون سفر‌های زیارتی می‌شود. به همین دلیل باید تسهیلات به نوعی داده شود که در جامعه هدف به جریان بیفتد. به همین دلیل کالا کارت تعریف شده تا تسهیلات فقط بابت خرید کالا به جریان بیفتد. اما بهره‌های کلانی که بابت کالا کارت دریافت می‌شود، بی رغبتی مردم را رقم زده است

کالا کارت مهر ایران

با هدف مدیریت مشکلات، بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز کالا کارت مهرایران را تعریف کرد که یک طرح خرید اقساطی کالا یا دریافت خدمات است که توسط بانک قرض الحسنه مهرایران و در راستای حمایت از رونق تولید، اشتغال زایی و افزایش قدرت خرید مردم طراحی شده است. در این طرح مشتریان بدون نیاز به سپرده گذاری می‌توانند، با توجه به سهمیه ماهانه شعب، از وام قرض الحسنه برای خرید کالا یا خدمات استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

رونق اقتصاد در گرو حمایت با تسهیلات قرض الحسنه



اهداف و جامعه هدف

اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران تسهیلات بدون بهره تعریف کرده، بی شک اهدافی بدور از منافع وجود دارد که افزایش فروش تولیدکنندگان و فروشندگان کالا و خدمات ایرانی و افزایش قدرت خرید مشتریان با استفاده از پرداخت اقساطی بدون سود را می‌توان از آن جمله دانست. مخاطبان کالاکارت مهر ایران همه افرادی هستند که قصد خرید کالا یا خدمات دارند، اما بجای خرید نقدی، می‌توانند از خرید اقساطی بدون سود در این طرح استفاده کنند.

مزایای کالا کارت

بی شک کالا کارت مهرایران مزیت‌های بسیاری دارد، اما باید بررسی کنیم که کالا کارت مهر ایران نسبت به طرح‌های مشابه چه مزیت‌هایی دارد که باعث می‌شود مردم به سوی آن بروند. اولین مزیت، پرداخت اقساطی وجه کالا بدون افزایش مبلغ است، اما هر طرحی هزینه‌هایی دارد که بانک کالا کارت مهر ایران بابت این هزین‌ها پرداخت تنها ۴ درصد کارمزد تعیین کرده که عددی بسیار ناچیز است. مزیت دیگر نیز تنوع بسیار بالای پذیرندگان است که باعث می‌شود استفاده کنندگان از کالا کارت در این مهم از قدرت انتخاب بالایی برخوردار باشند.

سقف و جزییات وام


نکته قابل توجه در مبلغ کالا کارت مهر ایران است. کالا کارت در بانک‌های دیگر ۵۰ میلیون تومان است که این مبلغ در بانک قرض الحسنه مهر ایران ۱۵۰ میلیون تومان است. تعداد اقساط نیز بنا بر انتخاب متقاضی شناور است به نوعی که تعداد اقساط طرح کالا کارت مهر ایران یکی از حالت‌های ۶،۹،۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه است. تعداد پذیرندگان در هر حالت، متفاوت است.

نحوه دریافت و استفاده

برای دریافت و استفاده از تسهیلات نیز مسیر بسیار آسان است. کافی است ابتدا لیست فروشگاه‌های طرف قرارداد در وبسایت بانک یا نرم افزار همراه بانک مهر ایران مشاهده شود، سپس پذیرنده مورد نظر بر اساس کالا یا خدمات درخواستی و انجام هماهنگی‌های لازم با پذیرنده در خصوص قیمت، شرایط تحویل و ... انتخاب شود. در مرحله بعد افتتاح حساب غیر حضوری از طریق همراه بانک مهریران یا حضوری از طریق مراجعه به شعب بانک و درخواست تسهیلات غیر حضوری از طریق همراه بانک مهر ایران یا حضوری از طریق مراجعه به شعب بانک صورت پذیرد و پس از تکمیل پرونده تسهیلاتی و دریافت تسهیلات کالا کارت، مراجعه به پذیرنده مورد نظر و خرید به صورت حضوری یا آنلاین از فروشگاه‌های طرف قرارداد صورت می‌گیرد. پرداخت اقساط یک ماه پس از تاریخ واریز تسهیلات کالاکارت صورت می‌گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: