April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۷۶۵
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
0
رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک و روغن موتور خودرو گفت: خوشبختانه هیچگونه کمبودی در بازار روغن موتور خودرو و تایر وجود ندارد.

هیچگونه کمبودی در بازار روغن موتور خودرو نداریم

محمدرضا آل سارا، رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک و روغن موتور خودرو گفت: خوشبختانه هیچگونه کمبودی در بازار روغن موتور خودرو و تایر وجود ندارد.

او در خصوص قیمت تایر در بازار افزود: در حال حاضر نسبت به ماه‌های گذشته بازار شاهد افزایش قیمت نیست و تا حدودی قیمت‌ها به تعادل رسیده است به طوری که متقاضیان برای خرید لاستیک باید سند و کارت خودرو خود را به همراه داشته باشند.

آل سارا بیان کرد: متاسفانه فقط در دو رینگ لاستیک مشکل داریم که آن هم از طریق واردات حل خواهد شد. هرگونه خبری مبنی بر افزایش قیمت تایر صحت ندارد.

وی تصریح کرد: به طور کلی بازار روغن موتور فعلا شرایط عادی دارد و کمبودی در این میان وجود ندارد، ولی مشکلات عدیده ناشی از افزایش نرخ نهاده‌های تولید روانسازان برای متولیان این صنعت هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است. واردات لاستیک باید به نحوه موثرتری مدیریت شود تا بازار داخل با کمبود مواجه نشود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: