کد خبر: ۴۰۹۸۲۱
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
0
گسترش روز افزون اینترنت در سراسر جهان باعث شده تا زندگی اکثر مردم جهان تحت تاثیر این فناوری قرار گیرد و این روزها کمتر خدماتی را می‌شود یافت که از این راه ارتباطی بهره نگیرد.

وثیقه‌گذاری آنلاین و بدون ضامن؛ در سامانه «ست» بانک صادرات

از آموزش‌ آنلاین گرفته تا سفارش غذا و گرفتن وقت دکتر؛ همه در عرض چند ثانیه و تنها با یک گوشی هوشمند متصل به اینترنت مهیا می‌شود. حتی این روزها دیگر برای اطلاع از اخبار نیازی به تهیه روزنامه یا روشن کردن تلویزیون در یک زمان خاص نیست و همه مردم به راحتی می‌توانند از طریق پیام‌رسان‌ها و یا دیگر اپلیکیشن‌ها، به جدیدترین خبرها دسترسی داشته باشند و درباره خبرها نظر بدهند و از نظر دیگران هم آگاه شوند. بانک‌ها هم از این قافله عقب نمانده‌اند و هروز خدمات جدیدی را بر بستر اینترنت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

 

بانک صادرات هم که همواره درتوسعه خدمات غیرحضوری  پیشگام بوده است؛ برای سهولت مردم، خدمات زیادی را به طور آنلاین عرضه می‌کند. یکی از این خدمت آنلاین، سامانه «ست» این بانک است که با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی سامانه توثیق الکترونیکی راه‌اندازی شده و آماده ارائه خدمات است. در سامانه ست مشتریان می‌توانند به طورآنلاین و بدون هیچ پیچیدگی وثیقه‌گذاری کنند.

 

افراد بعد از واردشدن به این سامانه می‌توانند دارایی‌های خود مانند بیمه‌های عمر، سهام‌های بورسی، سپرده بانکی، طلا، سیم‌کارت و.. را که نقدشونده باشند به عنوان وثیقه در سامانه توثیق استفاده کنند.

 

شما بدون مراجعه حضوری به شعب بانک صادرات و فقط با مراجعه به سایت set.bsi.ir می‌توانید در سامانه توثیق الکترونیکی ثبت‌نام کنید، البته برای ثبت‌نام افراد باید کد سجام داشته باشند، چک برگشتی نداشته باشند و داخل بانک صادرات ایران حساب بانکی داشته باشند.

 

هردارایی که قبلا نمی‌توانستید وثیقه قراردهید درسامانه ست می‌توانید به عنوان وثیقه انتخاب کنید و در ارائه نوع وثیقه تنوع فراوانی دارید. مراجعه حضوری و ایستادن در صف طولانی بانک در وثیقه‌گذاری الکترونیکی وجود ندارد و همه امور به شکل آنلاین انجام می‌شود. دارایی‌های راکد خود را به‌کار می‌گیرید و می‌توانید وثیقه‌های خود را در صورت نیاز تغییر دهید.

 

از مزایای  این سامانه حذف مشکل قبول و پذیرش ضامن است و همینطور زمان وثیقه گذاری و پیچدگی آن به کمترین زمان و حالت کاهش پیدا می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: رشد فروش املاک مازاد بانک صادرات ایران در دولت سیزدهم

 

شما در سامانه ست بانک صادرات ایران انواع دارایی خود را که امکان نقدشوندگی دارند می‌توانید در هرکار و اموری که احتیاج به وثیقه‌گذاری باشد استفاده کنید و نگران ضامن و پیچدگی امور وثیقه‌گذاری نباشید و کاملا به صورت آنلاین تمام مراحل وثیقه‌گذاری را انجام دهید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: