April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۸۶۳
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
0
سی و هفتمین جشنواره بزرگ حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک ملت با صدها هزار جایزه ارزنده آغاز شد.

آغاز جشنواره بزرگ حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز در بانک ملت/ ۱۰۰۱ جایزه ۲۵۰ میلیون تومانی

به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در راستای اهداف نیکوکارانه و برخورداری از اجر معنوی سنت قرض‌الحسنه، سی و هفتمین دوره جشنواره بزرگ حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز ریالی و ارزی بانک ملت آغاز شد.

جوایز قرعه کشی شامل ۱۰۰۱ جایزه نقدی هر یک به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان و صد‌ها هزار جایزه ارزنده دیگر است و علاقمندان می‌توانند با حداقل موجودی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز به میزان ۲۰۰ هزار تومان و حساب‌های ارزی ۱۰۰ یورو یا معادل آن به سایر ارز‌ها در این قرعه‌کشی شرکت کنند.

بر اساس این گزارش، هر ۱۰۰ هزار تومان در هر روز، مشمول یک امتیاز شرکت در قرعه‌کشی و هر حساب دارای موجودی بیشتر با مدت زمان طولانی‌تر، از شانس بالاتری در قرعه‌کشی برخوردار خواهد بود.
همچنین شرط اعطای جایزه، حفظ حداقل موجودی طی ۳ ماه یا ۹۰ روز متوالی در طی دوره یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی است.

شایان ذکر است، پایان مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی در این جشنواره، پایان اسفندماه ۱۴۰۲ است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: