April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۸۸۵
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
0
مدیر روابط عمومی موزه گفت: مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به عنوان شعبه اخذ رای انتخابات ۱۱ اسفند در نظر گرفته شده است.

بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی، جمعه رایگان خواهد بود

علیرضا عسگری مدیر روابط عمومی موزه گفت: باتوجه به فرارسیدن ایام انتخابات و سهولت مردم عزیز تهرانی در مشارکت حداکثری موزه به عنوان شعبه اخذ رای انتخابات ۱۱ اسفند در نظر گرفته شده است.

عسگری با اشاره به اینکه مساجد به‌عنوان پایگاه‌های اصلی فعالیت‌های دینی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی همواره مورد توجه بوده است اظهار داشت: مساجد و حسینیه‌ها از مکان‌های مذهبی مقدس در فرهنگ دینی ماست و از سوی دیگر حضور در انتخابات امری مقدس است، بر همین اساس، مسجد جامع خرمشهر با توجه به امکانات دسترسی و جذابیت‌های گردشگری، بهترین مکان برای حضور پرشور و حداکثری مردم شریف تهران در انتخابات است.

وی افزود: در جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای، بازدید از مجموعه موزه در روز جمعه ۱۱ اسفندماه رایگان خواهد بود و هموطنان عزیز می‌توانند ضمن بازدید از این مجموعه ملی در پایان بازدید با حضور در مسجد جامع خرمشهر موزه نمایندگان منتخب خود را انتخاب کنند.

عسگری در پایان گفت: حضور پرشکوه مردم پای صندوق‌های رای سبب می‌شود تا نمایندگانی از دل مردم به مجلس راه پیدا کنند و مجلسی تشکیل خواهد شد که برآیند افکار عمومی جامعه است.
لازم به ذکر است هموطنان عزیز می‌توانند برای حضور در پای صندوق‌های رای به مسجد جامع خرمشهر موزه به نشانی: میدان ونک - بزرگراه شهید حقانی - انتهای خیابان سرو - روبروی پارک طالقانی - موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مراجعه نمایند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: