April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
  اولین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم باحضور مهندس سعیدشبانیان ریاست بنیاد برگزار شد
کد خبر: ۴۰۹۸۹۵
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
0

اولین نشست رسمی کمیسیون بنیاد بانوان کارآفرینی گام دوم با حضور جمعی از بانوان تاثیرگذار برگزار گردید.

خاطره استاد رضایی ریاست کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم در جمع اصحاب رسانه و جوانان و بانوان تاثیرگذار گفت : به نمایندگی از حوزه بانوان و جوان سعی کردیم یکسری از بانوان تاثیرگذار و سرتیم ها از حوزه های مختلف اعم از
حوزه های کشاورزی, حقوقی ,صنایع دستی به خصوص صنعت فرش دستباف, مشاغل خانگی, حوزه های دانشگاهی ,حوزه مادر و کودک و حوزه روانشناسی و جامعه شناسی را با هم تجمیع و با معرفی ظرفیت ها, اهداف و عملکرد بنیاد تبیین شود.

 

وی ادامه داد: تصمیم گرفته شد پروژه های سال ۱۴۰۳ را با پیش درآمد امسال تا پایان ماه اسفند رقم بزنیم و از فروردین سال ۱۴۰۳ در حوزه زنان به طور تخصصی وارد شویم.

استاد رضایی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت ها موجود ,تمام تلاش مجموعه این است ظرفیت ها با محوریت بانوان و جوانان شناسایی و دوستان در بنیاد کارآفرینی گام دوم وارد مبحث توسعه محلات شوند.

 

وی به نقش مادر و محوریت زن در جامعه اشاره کرد و افزود: امید واقع بینانه مسئله بسیار مهمی است در حقیقت ما مادران حذف امید و فردای فرزندان را نداریم و این در حالی است که پرورش و رشد من مادر برای سازندگی مدیران جامعه ام مهم و امری حیاتی است.

 

این بانوی کارآفرین تاکید کرد: در این کمیسیون فضای روحیه احترام به ملیت گرایی بر پایه انسانیت مورد توجه است .

در پایان این نشست که در جمع اصحاب رسانه برگزار شد,مهندس سعید شبانیان ریاست بنیاد کارآفرینی گام دوم بیانیه ای مبنی بر تبیین و تشویق و ایجادمشارکت همگانی بنابر فرامین مقام معظم رهبری برای شرکت در انتخابات مجلس دوازدهم ایراد کردند.و تاکیدا اعلام شد در این دوره از مجموعه بنیاد کاندیدای خاص یا لیستی برای انتخابات نداشته ایم، ولی امیدواریم با توجه به اهداف و عملکرد اتی، در این راستا به معرفی مدیران جوان گام دوم، اقدام نماییم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: