کد خبر: ۴۰۹۹۱۷
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
0
وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای، هرگونه انتشار نظر یا تصویر مقامات، مدیران و اشخاص به نفع یا ضرر نامزدها، احزاب و گروه‌های سیاسی در جریان انتخابات در شبکه شاد را ممنوع اعلام کرد.

هرگونه تبلیغات، به نفع یا ضرر نامزد‌های انتخابات مجلس و گروه‌ها در «شاد» ممنوع است

در اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش در شبکه شاد، با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در روز جمعه ۱۱ اسفندماه آمده است: رسالت مهم همه ما در راستای حفظ، ارتقاء و تضمین امنیت و منافع ملی و استمرار مردمسالاری دینی، تشویق و ترغیب همگان برای حضور و انتخاب افراد مناسب به نمایندگی خودشان و همه مردم در مجالس شورای اسلامی و خبرگان است.

این اطلاعیه می‌افزاید: شاد ضمن اجرای برنامه‌های ترویجی و تبلیغی مختلف و فرصت‌سازی برای مشارکت کاربران در قالب پویش دعوت و زنگ مجلس، یادآور می‌شود، به استناد قانون انتخابات، هرگونه انتشار نظر یا تصویر مقامات، مدیران و اشخاص به نفع یا ضرر نامزدها، جریان‌ها، احزاب و گروه‌های سیاسی در جریان انتخابات و همچنین الصاق اعلامیه، پوستر و آگهی تبلیغاتی در شاد ممنوع بوده و موجب مسئولیت کیفری و اداری خواهد بود.

کمیته اجرایی شاد، در دفاع از ضرورت مواجهه عادلانه با همه نامزد‌های انتخاباتی، با مدیران و مسئولین کانال‌ها و گروه‌ها، طبق مقررات برخورد خواهد کرد.

در پایان نیز از کاربران خواسته شده تا گزارش این‌گونه تخلفات را از طریق شناسه entekhabat_report@ ارسال کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: