April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۹۱۸
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
0
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از واریز عیدی ۴.۳ میلیون بازنشسته تامین اجتماعی در روز ۹ اسفند خبر داد.
عیدی‌ بازنشستگان تأمین اجتماعی فردا واریز می‌شود
میر ‌هاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در حاشیه گردهمایی کارگران در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی به ازای هر فرد ۲.۵ میلیون تومان به‌علاوه ۷۰۰ هزار تومان حق عائله‌مندی و به ازای هر فرزند تحت تکفل ۳۰۰ هزار تومان فردا 9 اسفند واریز ‌می‌شود.مدیرعامل تامین اجتماعی مبلغ کل عیدی بازنشستگان را ۱۲ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت که این رقم تامین شده است.
 

معاون اول رئیس‌جمهور به تازگی در اظهارنظری اعلام کرده بود: حداقل حقوق ماهانه بازنشستگان به حدود ۱۰ میلیون تومان خواهد رسید.

محمد مخبر با تاکید بر اینکه دولت با جدیت پیگیر متناسب سازی حقوق بازنشستگان است و تا پایان دولت این موضوع حل خواهد شد، گفته است: حداقل کف حقوق ماهیانه ۶ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی از نظر دولت قابل قبول نیست و باید مساله حداقل حقوق دریافتی و افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی هر چه سریعتر حل شود.

 

این اظهارات معاون اول رییس‌جمهور در حالی است که صولت مرتضوی، وزیر کار نیز در این جلسه تاکید داشته است: توجه به معیشت و افزایش حقوق بازنشستگان همزمان با اجرای طرح‌های توسعه درمان دنبال می‌شود.

 

بیشتر یخوانید: انتقال سود و اصل سهام عدالت متوفیان به وراث

 

پیش از این اما رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال آینده درباره افزایش حقوق گروه‌های حقوق بگیر و بازنشستگان در لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت بود: ضریب حقوق حقوق بگیران ۲۰ درصد افزایش پیدا کرد و بازنشستگان کف حقوق‌شان ۹ میلیون تومان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: