April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۹۲۴
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
0
این روز‌ها فناوری‌های هوش مصنوعی مانند ChatGPT و سایر ابزار‌های مشابه مورد قبول و استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند و تقریباً در هر موضوعی می‌توانید انواع پاسخ‌ها را از آن‌ها دریافت کنید.

مراحل عملی برای بهبود تجربه هنگام استفاده ChatGPT

نه فقط افراد که حتی شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند از خدمات هوش مصنوعی بهره ببرند و این به دلیل توانایی آن در تجزیه و تحلیل حجم عظیمی از داده‌ها، تشخیص الگو‌ها و پیش‌بینی بر اساس داده‌هاست که در بهبود محتوا بسیار سودمند است.

در حالی که می‌توانید هر چیزی را در ChatGPT بنویسید و آن را بفهمید، مراحلی وجود دارد که نتایج جالب‌تر و مفیدتری را تضمین می‌کند و این «مهندسی سریع» به خودی خود به یک مهارت تخصصی تبدیل شده است.

با تکیه بر دستورالعمل‌های متعدد، می‌توانید پاسخ‌های سطح بالاتر ChatGPT را دریافت کنید، از جمله شروع مکالمه با دستورالعمل‌های واضح و مشخص، به گونه‌ای که این امر به راهنمایی مدل برای درک درخواست شما و ایجاد پاسخ مرتبط کمک می‌کند.

فرمت نوع پاسخ

توصیه می‌شود نوع پاسخ مورد نیاز را مشخص و قالب بندی کنید. اگر فرمت یا نوع پاسخ خاصی وجود دارد، کاربر باید در مورد آن صریح باشد، به عنوان مثال، فهرست دقیق، پاراگراف کوتاه یا حتی تکه‌های کد می‌تواند بسته به نیاز‌های خاص درخواست شود.

سوالات پیچیده را تقسیم کنید

کارشناسان توصیه می‌کنند سوالات پیچیده را به بخش‌های کوچکتر و قابل مدیریت‌تر تقسیم کنید. این کار می‌تواند به مدل کمک کند تا بر جنبه‌های خاص تمرکز کرده و پاسخ‌های دقیق تری ارائه دهد.

پیش زمینه و اطلاعات اصلی را ارائه کنید

هنگام پرسیدن یک سوال یا بحث در مورد یک موضوع، زمینه کافی و اطلاعات پس زمینه مرتبط باید ارائه شود. این کار به مدل کمک می‌کند تا موضوع را درک کند و پاسخ‌های منسجم و دقیق تری ایجاد کند.

تکرار و بهبود

اگر پاسخ اولیه مدل بر خلاف انتظارات است، تکرار کنید و اطلاعات اضافی را ارائه دهید یا سؤالات تبیینگر بپرسید تا مدل را به سمت پاسخ بهتر راهنمایی کنید. این فرآیند تعاملی به بهبود مکالمه و بهبود کیفیت محتوای در حال ایجاد کمک می‌کند.

هوش مصنوعی ChatGPT Plus دارای تولید کننده تصویر DALL-E در داخل خود است، بنابراین هر نوع تصویر، گرافیک یا تصویری که کاربر بخواهد می‌تواند درخواست کند، درست مانند متن، اما نیاز به واضح و روشن بودن تا حد امکان دارد.

نمونه کار‌ها را ارائه دهید

برای بهبود پاسخ‌هایی که از ChatGPT دریافت می‌کنید، می‌توانید قبل از پرسیدن سؤال، مقداری داده به آن بدهید تا با آن کار کند. به عنوان مثال، می‌توانید فهرستی از خلاصه‌های کتاب را به همراه ژانر آن‌ها به آن بدهید و سپس از آن بخواهید که برچسب ژانر صحیح را به یک متن خلاصه جدید تبدیل کند.

منبع: ارم نیوز

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: