April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
طاهر موهبتی در سالروز تأسیس شرکت تشریح کرد
کد خبر: ۴۱۰۰۵۰
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
0
طاهر موهبتی در سالروز تأسیس شرکت بیمه دی حرکت نوزده ساله بیمه دی در مسیر رونق و توسعه را تشریح کرد.

حرکت نوزده ساله بیمه دی در مسیر رونق و توسعه

برگزاری مراسم سالگرد و سالروز برای کشورها، شرکت‌ها و موسسات از اهیت ویژه‌ای برخوردار است. این مراسم فرصتی برای تشریح موفقیت‌ها و دستاوردهاست. بنابر این هر مدیری در هر عرصه، در صورتی رای به برگزاری سالگرد یا سالروز تاسیس می‌دهد که در دوره مدیریتی توفیقات چشمگیری بدست آورده یا حداقل در مرز بحران قرار نگرفته باشد. مدیران موفق مراسم سالروز را با دعوت از مسوولان به ویژه مسوولان مرتبط آن حوزه برگزار می‌کنند، چرا که در حضور مدیران آگاه و متخصص بهتر می‌توان به تشریح عملکرد پرداخت و نظر داد.

فال نیک برای گام نوزدهم

بیمه دی نیز با فرارسیدن نوزدهمین سالروز تأسیس شرکت، مراسمی درخور توجهی برگزار کرد که در این مراسم رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رییس کل بیمه مرکزی ج. ا. ا، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران، فعالان و پیشکسوتان صنعت بیمه، مدیران عامل سابق بیمه دی، مدیران ارشد، کارکنان، شبکه فروش و برخی از ذی‌نفعان و مشتریان شرکت بیمه دی حضور داشتند. مدعوین این مراسم نشان می‌دهد که مدیریت بیمه دی به قدرشناسی از مدیران گذشته اعتقاد وافر دارد و برخلاف بسیاری از رویکرد‌های مدیریتی که بر پایه تخریب مدیران گذشته به تعریف و تمجید از عملکرد خود می‌پردازند، طاهر موهبتی در جمع مدیران گذشته و حال بیمه دی ظاهر شد.

تاکید بر سودآوری پایدار

مدیرعامل بیمه دی در مراسم نوزدهمین سالروز تاسیس شرکت گفت: از جمله وظایف ما در قبال سهامداران معظم بیمه دی که خانواده‌ی بزرگ ایثار و شهادت هستند، سودآوری پایدار است. طاهر موهبتی به تشریح راهکار‌ها و ابزار‌های دستیابی به سودآوری پایدار پرداخت و گفت: سودآوری پایدار تنها با فروش خوب و با کیفیت، و در نظر داشتن مدیریت هزینه‌ها محقق می‌شود.

رضایت مشتریان در دستور کار

موهبتی با تاکید بر اهمیت فروش بیمه نامه برای شرکتهی بیمه گفت: در فروش بیمه‌نامه، آن‌چه می‌بایست مورد دقت و توجه قرار گیرد، رضایت‌مندی مشتریان است. وی تاکید کرد: رضایت‌مندی بیمه‌شدگان و مشتریان در بیمه دی، یک اصل اساسی است. مدیرعامل بیمه دی در ادامه، به بیان توفیقات و دستاورد‌های این شرکت به ویژه در حوزه‌ی فروش پرداخت و این امر را، حاصل تلاش تمامی ارکان و اجزای شرکت در ستاد، شعب و شبکه‌ی فروش بیمه دی برشمرد و آن را شایسته‌ی قدردانی دانست.

بیشتر بخوانید:

ریل گذاری بیمه دی بر کیفیت، مشتری مداری و نتیجه گرایی



راهکار‌های فناورانه

موهبتی از اهمیت حرکت‌های نوآورانه و فناورانه در صنعت بیمه خبر داد و گفت: حرکت نوآورانه‌ی بیمه دی در ارایه‌ی راهکار‌های فن‌آورانه، جهت افزایش رضایت بیمه‌شدگان، به ویژه جامعه‌ی معزز ایثار و شهادت از جمله برنامه‌ها و افتخارات بیمه دی است و باید این روند با جدیت ادامه داشته باشد.

پرداخت خسارت‌های سنگین

رییس کل بیمه مرکزی با تاکید بر اینکه عرصه فعالیت شرکت‌های بیمه بسیار گسترده است گفت: در حال حاضر ۴۱ شرکت بیمه تجاری در کشور فعال هستند که یکی از ان‌ها کاملا دولتی و بقیه کاملا خصوصی یا نیمه دولتی هستند. علی استاد هاشمی از ظرفیت بالای شرکت‌های بیمه در رونق اقتصادی به ویژه اشتغالزایی خبر داد و گفت: بالای ۳۰۰ هزار نفر در تخصص‌های مختلف در بیمه‌های فعال در حال کار هستند. رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به اینکه در سال جاری پرداختی خسارت به مردم توسط بیمه عدد قابل توجهی بوده گفت: در سال جاری بیش از ۷۶ هزار میلیارد تومان حق بیمه از مردم دریافت شده که ۸۵ درصد آن در قالب خسارت به مردم بازگشت داده شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: