April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۰۱۳۷
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
0

به عنوان یک پاسخ کوتاه باید بگوییم: بله؛ با انتخاب درست هتل در شهر مشهد شما می توانید سفری با کیفیت همراه قیمتی مناسب را تجربه کنید. شهر مشهد به دلیل وجود مبارک امام رضا علیه السلام همواره مورد توجه مردمان اقوام مختلف ایران بوده که برای زیارت راهی مشهد می شوند. ما در این مقاله قصد داریم به شرح هتل های با کیفیت و قیمت مناسب مشهد بپردازیم تا سفری ارزان و با کیفیت را تجربه کنید.

بهترین گزینه ها برای سفری خوب و ارزان به مشهد

گزینه های مختلفی برای اقامت در شهر مشهد وجود دارد که بهترین گزینه برای سفری خوب و ارزان به مشهد، هتل آپارتمان های تازه تاسیس مشهد هستند. هتل آپارتمان های تازه تاسیس این امکان را به شما می دهند تا در فضایی خانوادگی همراه امکانات رفاهی مطلوب بتوانید اقامت در کنار امام مهربانی ها را تجربه کنید. در این قسمت با برخی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد با قیمت مناسب آشنا می شوید.

هتل آپارتمان های تازه ساز مشهد

در بین هتل آپارتمان های تازه ساز مشهد می توان به هتل آپارتمان شباهنگ، ایزد و شکوه ایمان مشهد اشاره کرد. این هتل آپارتمان های مشهد از نظر کیفیت خدمات و غذایی رتبه قابل قبولی دارند و توانسته اند رضایت بیشتر مسافران را جلب نمایند که در ادامه به شرح مختصر هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.

هتل آپارتمان شباهنگ مشهد

این هتل آپارتمان با کیفیت و قیمت مناسب در امام رضا 5 واقع شده و فاصله کوتاهی تا حرم مطهر و درب باب الرضا (حدود 6 دقیقه پیاده روی)دارد. هتل آپارتمان شباهنگ در سال 1400 بازسازی کامل شده و دارای 52 اتاق می باشد که با بهترین امکانات رفاهی مهیای پذیرایی از زائران امام هشتم شده اند. رستوران، کافی شاپ، خدمات روم سرویس و اتاق چمدان همراه اینترنت از امکانات این هتل آپارتمان مشهد هستند.

هتل آپارتمان شکوه ایمان مشهد

یکی دیگر از بهترین گزینه های اقامت با کیفیت در مشهد، هتل آپارتمان شکوه ایمان مشهد است. هتل آپارتمان شکوه ایمان مشهد در خیابان نواب صفوی واقع شده که دسترسی آسانی به حرم مطهر، بست نواب صفوی و صحن انقلاب دارد. اتاق هایی تمیز و بزرگ، رستورانی با کیفیت، رفتار حرفه ای پرسنل و ... از شاخصه های این هتل آپارتمان با کیفیت و نوساز در مشهد می باشد.

هتل آپارتمان ایزد مشهد

در میان هتل آپارتمان های با کیفیت مشهد، نام هتل آپارتمان ایزد بیشتر به چشم می خورد. این هتل آپارتمان در خیابان طبرسی قرار گرفته و فاصله اندکی تا بست شیخ طبرسی و صحن آزادی دارد. اتاق هایی با کیفیت همراه رستورانی شیک از ویژگی های این هتل آپارتمان در مشهد محسوب می شود. هتل آپارتمان ایزد هم کیفیت مناسبی دارد و هم از نظر قیمت برای تمامی اقشار جامعه قابل رزرو می باشد.

هتل های 1 تا 3 ستاره نوساز مشهد

پس از معرفی هتل آپارتمان های نوساز، نوبت به معرفی دیگر گزینه های اقامت با کیفیت در مشهد می رسد که شامل هتل سه ستاره گوهر، هتل دو ستاره بهبان، هتل دو ستاره دایان و هتل سه ستاره ساوین می رسد. ای هتل های 1 تا سه ستاره مشهد قیمت های مختلفی دارند که می توانید با قیمت ارزان تر از پرشین هتل آنلاین رزرو نمایید.

هتل ساوین مشهد

یکی از هتل های سه ستاره که بیش از 10 سال سابقه در زمینه هتلداری دارد، هتل ساوین مشهد است. هتل ساوین شهد دارای لابی وسیع همراه با رستوران و منوی سلف سرویس برای ناهار و شام می باشد. این هتل سه ستاره در حاشیه خیابان شهید حنایی واقع شده و فاصله آن تا حرم مطهر، باب الرضا و صحن پیامبر حدود 14 دقیقه پیاده روی است.

هتل گوهر مشهد

اگر به دنبال رزرو یک هتل با کیفیت در مشهد و نزدیک حرم هستید، هتل گوهر مشهد را فراموش نکنید. هتل گوهر مشهد در خیابان امام رضا 5 واقع شده و فاصله آن تا حرم مطهر به 6 دقیقه پیاده روی می رسد. رستوران با کیفیت، اتاق هایی تمیز، پرسنل حرفه ای و امکانات رفاهی مناسب از شاخصه های این هتل سه ستاره مشهد هستند.

هتل بهبهان مشهد

تازه سازترین هتل دو ستاره مشهد و با کیفیت ترین آن هتل بهبهان مشهد نام دارد که در امام رضا 8 واقع شده است. هتل دو ستاره بهبهان مشهد از نظر تنوع غذایی و کیفیت رتبه قابل قبولی داشته و اتاق های آن بسیار تمیز و با کیفیت هستند. در هتل بهبهان ممشهد اینترنت، لابی، نمازخانه، خدمات خشکشویی، رستوران و ... تدارک دیده شده است.

هتل دایان مشهد

یکی دیگر از هتل های دو ستاره مشهد، هتل دایان است که در خیابان امام رضا 8، چهارراه سوم واقع می باشد. این هتل در سال 99 به بهره برداری رسیده و تا حرم مطهر و باب الرضا حدود 10 دقیقه با خودرو فاصله دارد. در هتل دایان اتاق هایی زیبا با بهترین امکانات آماده پذیرایی از شما هستند. رستوران، نمازخانه، اتاق چمدان، خدمات تاکسی سرویس و خشکشویی از دیگر امکانات این هتل محسوب می شوند.

بهترین هتل های ارزان قیمت مشهد طبق نظر مسافران

شاید تصور کنید منظور از بهترین هتل های مشهد، هتل های پنج ستاره است که باید بگوییم خیر، بهترین هتل های مشهد با قیمت ارزان آن هایی هستند که مسافران نظرات مثبت خود را ثبت کرده اند. در این قسمت شما با بهترین هتل های ارزان مشهد طبق نظر مسافران آشنا خواهید شد تا در زمان رزرو هتل مشهد دچار سردرگمی نشوید.

هتل ملیسا مشهد

هتل ملیسا مشهد یک هتل سه ستاره در حاشیه خیابان امام رضا و نزدیک ایستگاه قطار شهری مشهد است که خدمات خوبی را ارائه می دهد. لابی زیبا، نوساز بودن، دسترسی راحت به ایستگاه اتوبوس بی آر تی، رستوران با کیفیت و ... از شاخصه های هتل ملیسا مشهد هستند. با رزرو این هتل سه ستاره خدمات و امکاناتی مطلوب همراه با قیمت ارزان را دریافت خواهید کرد.

هتل پارمیدا مشهد

از دیگر هتل های ارزان مشهد که کیفیت بسیار خوبی دارد و غذاهای سلف سرویس آن متنوع است، هتل پارمیدا مشهد می باشد. هتل پارمیدا مشهد در امام رضا 24 قرار گرفته و 90 اتاق مختلف را به زائران امام مهربانی ها ارائه می دهد. دسترسی خوب به بازار رضا، ایستگاه اتوبوس، مترو و بیمارستان موسی بن جعفر (ع) از مزایای رزرو هتل پارمیدا می باشد. رستوران، استخر، سونا و جکوزی از ویژگی های خاص هتل پارمیدا مشهد هستند که سبب رضایت مسافران مقیم در هتل شده است.

هتل آپارتمان قصر آیدین مشهد

یکی دیگر از بهترین گزینه های اقامت در مشهد با قیمت ارزان، هتل آپارتمان قصر آیدین مشهد است. این هتل آپارتمان با کیفیت و ارزان 50 اتاق دارد که شامل اتاق های دو تخته و سه تخته و چهار تخته می شود. رستوران با منوی انتخابی، نمازخانه، لابی، اتاق چمدان و ... از امکانات این هتل آپارتمان هستند. هتل آپارتمان قصر آیدین مشهد در خیابان امام رضا 19 واقع شده و به بازار بلور مشهد، بیمارستان موسی بن جعفر (ع) و بازار ساعت دسترسی آسانی دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: