April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۰۱۴۹
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
0
همایش سالیانه مهندسان ، سازندگان و تولیدکنندگان ساختمان با حضور دکتر بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا ، دکتر راهداری مدیرعامل شرکت زنجیره تامین دانش و کارشناسان و خبرگان صنعت ساختمان کشور در سالن ضرغام واقع در دهکده المپیک تهران برگزار شد.

حضور مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا در پنل تخصصی همایش مهندسان ، سازندگان و تولیدکنندگان ساختمان

به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه حکمت صبا، در حاشیه این همایش که به همت باشگاه سازندگان و تولیدکنندگان ساختمان برگزار گردید، شرکت زنجیره تامین دانش به همراه بانک ملی و شرکت بیمه حکمت صبا، توافق نامه همکاری در زمینه تامین کلیه کالا‌های ساختمانی از طریق اوراق برات امضاء کردند.

بر همین اساس، دکتر بهاری فر ضمن حضور در پنل تخصصی، با بیان اینکه شرکت بیمه حکمت صبا آمادگی دارد تا در کنار مهندسان، سازندگان و تولیدکنندگان ساختمان در زمینه‌های بیمه‌ای فعالیت نماید، گفت: یکی از نیاز‌های اساسی صنعت ساختمان در کشور بحث بیمه است که این شرکت برای تمامی ریسک‌ها در حوزه صنعت ساختمان، بیمه نامه‌های متنوع‌ای را ارائه خواهدنمود.

گفتنی است، تفاهم نامه مذکور یکی از بزرگترین، جامع‌ترین و موثرترین حرکت‌های اقتصادی ضدتورمی وکارافرینی کشور در بخش خصوصی است که بدون استفاده از بودجه دولتی و بدون بکارگیری حتی یک ریال منابع مالی بانک‌ها و تولیدکنندگان و صرفا با ابزار تعهدی بانک عامل و در قالب مدیریت زنجیره‌های تولید، سرمایه درگردش بنگاه‌های تولیدی واقتصادی مرتبط با صنعت ساختمان را تامین نماید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: