April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۰۲۲۷
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
0
در حالی که قرار بود مرکز مبادله امروز ساعت ۱۲ حراج سکه را در سایت خود آغاز کند، این سایت اکنون قابل دسترس نیست و این موضوع از سوی مسئولان مربوطه در حال بررسی است.

اختلال در سایت مرکز مبادله همزمان با آغاز حراج سکه

به نقل از ایسنا، حراج ربع‌سکه‌های ضرب ۱۳۸۶ بانک مرکزی قرار بود امروز از ساعت ۱۲ در سایت مرکز مبادله به آدرس market.ice.ir آغاز شود؛ اما این سایت در حال حاضر از دسترس خارج شده است.

 

بر اساس پیگریرهای صورت گرفته اعلام شد که این موضوع از سوی مسئولان مرکز در حال بررسی است.

 

پیش از این مرکز مبادله ارز و طلا اعلام کرده بود که عرضه سکه در مرکز مبادله امروز (۱۳ اسفند) آغاز می‌شود و عموم مردم می‌توانند از طریق سامانه معاملات طلای مرکز مبادله ایران در این حراج شرکت کنند. در این مرحله فقط ربع سکه طلا با ضرب سال ۱۳۸۶ عرضه می‌شود و زمان عرضه سکه های بدون تاریخ بانک مرکزی اعلام خواهد شد.

 

فروش ربع سکه در حراج امروز

عرضه سکه در مرکز مبادله امروز (۱۳ اسفند) آغاز می شود و عموم مردم می توانند از طریق سامانه معاملات طلای مرکز مبادله ایران در این حراج شرکت کنند و هیچ مبلغی به عنوان مالیات از خریداران کسر نمی شود. در این مرحله فقط ربع سکه طلا با ضرب سال ۱۳۸۶ عرضه می شود و زمان عرضه سکه های بدون تاریخ بانک مرکزی به زمان دیگری موکول شده که متعاقبا اعلام می شود.

 

شروع جلسه حراج سکه در مرکز مبادله ارز و طلا راس ساعت ۱۲ است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص از ساعت ۱۵ تا ۱۶ همان روز است و ساعت ۱۶ نیز نتایج حراج اعلام می‌شود.

 

عرضه انواع سکه طلای بهار آزادی در سامانه معاملات طلای مرکز مبادله ایران صورت می‌گیرد و نوع و مقدار سکه طلا، در آگهی حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران اعلام می‌شود و از طریق مراجعه مستقیم به سامانه معاملات طلای مرکز مبادله ایران به آدرس اینترنتی www.market.ice.ir می‌توان در حراج سکه شرکت کرد.

 

اولویت تخصیص سکه بر مبنای قیمت و زمان سفارش‌گذاری از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۵:۰۰ روز حراج است و زمان واریز وجه در کیف پول، تاثیری در تعیین اولویت ندارد.

 

بیشتر بخوانید: طلا ارزان می‌شود؟

 

با تمام مرورگرهای معمول از جمله chrome، firefox ،‌safari و IE امکان ورود به سامانه معاملات مرکز مبادله ارز و طلا ایران وجود دارد. همچنین امکان ورود به سامانه معاملات از طریق بستر وب (pwa) در هر دو سیستم عامل iOS و اندروید وجود دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: