کد خبر: ۴۱۰۲۵۲
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
0
اداره کل اعتبارات پست بانک ایران از پرداخت ۴۱ هزار و ۸۲۵ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغی معادل ۶۱٫۷۸۲ میلیارد ریال از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه در جهت اقدامات امیدبخش دولت سیزدهم خبر داد.

از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، پست بانک ایران ۶۱٫۷۸۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرده است

به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر اساس این گزارش، بانک در ۱۱ ماه گذشته، ۱۳ هزار و ۹۷۲ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ ۲۸٫۴۵۰ میلیارد ریال، ۱۱ هزار و ۸۴۴ فقره به ملبغ ۷٫۵۶۹ میلیارد ریال تسهیلات فرزند آوری و ۵ هزار و ۶۰۳ فقره تسهیلات اشتغال کمیته امداد به مبلغ ۶٫۸۲۵ میلیارد ریال به مشمولان پرداخت شده است.

همچنین در این باره زمانی، ۱۰ هزار و ۴۰۶ فقره تسهیلات مشاغل خانگی، ودیعه مسکن، تبصره ۱ و ۲ ذیل ماده ۶۹ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ودیعه یا ساخت یا خرید مسکن فرزند سوم (جز (۳) بند (الف) تبصره ۱۶ قانون بودجه کل کشور)، طرح‌های سفر‌های استانی، بندالف تبصره ۱۸ قانون بودجه، خسارت سیل و آب گرفتگی، ماده ۴ قانون جهش تولید مسکن و اشتغال بهزیستی به مبلغی معادل ۱۸٫۹۳۸ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است.

بر اساس این گزارش، پرداخت تسهیلات تکلیفی در جهت سیاست‌های دولت سیزدهم برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و اشتغال زایی انجام شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: