May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ایمیدرو خبر داد:
کد خبر: ۴۱۰۴۰۱
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
0
مدیر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ایمیدرو از امکان پایش برخط طرح های پیشران حوزه معدن و صنایع معدنی در اوایل سال آینده خبر داد.

امکان پایش برخط طرح های پیشران حوزه معدن و صنایع معدنی؛ در آینده نزدیک

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، حامد حبیبیان با بیان این مطلب گفت: با توجه به راه اندازی سامانه مدیریت پروژه ایمیدرو و واحد‌های تابعه، پایش طرح‌های پیشران اقتصاد ملی (حوزه معدن و صنایع معدنی) در فاز توسعه این سامانه افزوده شد و در آینده نزدیک، قابلیت اجرا و بهره برداری خواهد داشت.

وی ادامه داد: با این اقدام، امکان دریافت اطلاعات و دریافت گزارش‌های مربوط به وضعیت پیشرفت و طرح‌های پیشران بخش معدن و صنایع معدنی (متمرکز در شرکت‌های گل گهر، چادرملو، مبارکه، مس و توسعه معادن) در سامانه مذکور، پیش بینی شده است.

مدیر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ایمیدرو با اشاره به اجرای طرح‌های پیشران در بخش معدن و صنایع معدنی تصریح کرد: میزان سرمایه گذاری این طرح ها، ۷ میلیارد دلار برآورد شده است.

وی افزود: این طرح‌ها در بخش زنجیره فولاد، مس، زیرساختی و ... هستند و قرار است به تدریج تا سال ۱۴۰۴ به بهره برداری برسند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: