April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۰۴۸۱
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
0
در مراسم گرامیداشت پنجاه و هشتمین سالگرد فعالیت شرکت سایپا،‌ رئیس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور تأ‌کید کرد که سایپا طی 26 ماه گذشته موفقیت‌های پُرشماری را کسب کرده و در مسیر تحقق انتظارات مردم در حال گام برداشتن است.

گروه سایپا برای تأمین انتظارات مردم در تلاش است/ عملکرد تیم مدیریتی سایپا در دوسال اخیر مثبت بوده است

محمدرضا نجفی‌منش، رئیس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس شرکت سایپا، گفت: در شرایطی که تحریم‌های خارجی و البته داخلی سال‌هاست صنعت خودرو و قطعه‌سازی کشور را تحت فشار قرار داده، برگزاری جشن پنجاه و هشت سالگی گروه بزرگ خودروسازی سایپا مایه مباهات و خرسندی است.

او اظهار کرد: اولین صنعت غیرنفتی که در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار گرفت، صنعت خودروسازی بود، اما اتحاد و همدلی خودروسازان و قطعه‌سازان این تحریم‌ها را بی اثر کرد. در دور اخیر تحریم‌ها که از زمان ترامپ شدت گرفت با وجود اینکه فشار‌ها بیشتر شد، افزایش همبستگی و تلاش صنعتگران این تحریم‌ها را خنثی کرد.

نجفی‌منش با بیان اینکه کار ناتمام تحریم‌های خارجی را عده‌ای می‌خواهند در داخل تکمیل کنند، گفت: پس از آنکه تحریم‌های خارجی نتوانست خودروسازی و قطعه‌سازی کشور را متوقف کند، عده‌ای در داخل به ترامپ و اوباما گفتند شما عُرضه ندارید، ما خودمان این‌کار را می‌کنیم و کمر همت به نابودی این صنایع بسته‌اند!

او با اشاره به اینکه جامعه در بحث قیمت و کیفیت انتظارات درستی از خودروسازان و قطعه‌سازان دارند، اظهار کرد: با وجود تمام ناملایمات، امروز تلاش و موفقیت‌های زیادی را در سایپا مشاهده می‌کنیم که لازم است به نحو مطلوبی به جامعه منعکس و اطلاع‌رسانی شود تا جامعه بداند فرزندان آنها، در صنعت خودرو برای تأمین خواسته‌های کمی و کیفی آن‌ها در تلاش هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: