کد خبر: ۴۱۰۵۰۲
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
0
معاون بازاریابی و فروش زامیاد گفت: عدم صدور مجوز شماره‌گذاری محصولات زامیاد در ماه‌های ابتدایی سال جاری بدلیل صادر نشدن مجوز استاندارد، امکان اجرای طرح‌های فروش و عرضه محصولات را از این شرکت سلب کرد و زامیاد فرصت عرضه محصولات را در فصل‌های مناسب و پرتقاضای خرید خودرو از دست داد به همین دلیل، هزینه‌های قابل توجهی به‌واسطه خواب سرمایه و اجرای مجدد فرایند کنترل کیفی به شرکت تحمیل شد.

رشد ۱۰ درصدی فروش و ثبات قیمت بازار محصولات زامیاد در سال ۱۴۰۲‌

حسین کاظمی تصریح کرد: پیرو دستور ریاست محترم جمهوری و پیگیری ویژه وزیر محترم صمت جلسه‌ای درخصوص حل مشکل و آغاز شماره‌گذاری مجدد محصولات زامیاد برگزار شد و پس از آن این شرکت با همکاری و نظارت سازمان ملی استاندارد، اقدامات اصلاحی را بر روی محصولات تک‌سوز و دوگانه‌سوز اجرا کرد تا هرچه سریع‌تر مجوز شماره گذاری اخذ و امکان عرضه محصولات و پاسخ‌گویی به نیاز بازار و تعهدات قبلی فراهم شود.

او ادامه داد: در این راستا و پس از آغاز مجدد فرآیند شماره‌گذاری در نیمه دوم سال برنامه افزایش تولید و عرضه اجرا شد و زامیاد برنامه عرضه محصولات با طرح‌های متنوع فروش اعتباری از جمله طرح تسهیلات ۲۸۰ میلیون تومان با باز پرداخت ۳۶ ماهه و طرح فروش نقدی و پیش‌فروش را به‌طور همزمان را در دستور کار خود قرار داد.

معاون بازاریابی و فروش زامیاد با اشاره به اینکه تمهیدات صورت گرفته موجب رشد فروش محصولات این شرکت در سال جاری نسبت به سال گذشته علی‌رغم مشکلات مذکور شده است، گفت: با اجرای مستمر و بدون توقفِ طرح‌های فروش و تحویل خودروهای مشتریان پس از بازدیدهای کیفی، شرکت زامیاد توانسته متناسب با میزان تولید محصولات خود، پاسخ‌گوی بازار باشد و در حال حاضر طرح‌های پیش‌فروش و فروش فوری از طریق سایت فروش اینترنتی جریان دارد و با استقبال مشتریان مواجه شده است.

او تاکید کرد : رشد ۱۰ درصدی فروش در سال جاری نسبت به سال گذشته و استمرار طرح‌های فروش و عرضه محصولات در ماه‌های اخیر موجب ثبات قیمت محصولات زامیاد در بازار شده است.

کاظمی گفت : عمده محصولات موجود این شرکت در پارکینگ‌ها در مرحله صدور فاکتور، تحویل اعتباری و صادرات است و در حال حاضر از مجموع کل محصولات موجود در پارکینگ، ۹هزار و ۱۴۵ دستگاه فاکتور شده که در مرحله اخذ پلاک و تحویل به مشتریان است.

او ادامه داد: حدود ۴هزار و ۴۰۰ دستگاه از این خودروها مرتبط با فروش اعتباری ابتدای فصل است که پس از انجام مراحل قانونی از قبیل واریز وجوه و امور مرتبط با تشکیل پرونده حقوقی تحویل مشتریان خواهد شد.

کاظمی با بیان این مطلب که بیش از هزار و ۵۰۰ دستگاه از این خودروها مرتبط با فعالیت صادراتی است، افزود: این تعداد خودرو به‌صورت هفتگی و در محموله‌های مختلف به بازارهای صادراتی هدف ارسال می‌شود.

به گفته او، تعداد ۳هزار و ۵۰۰ دستگاه از محصولات پلاک‌شده در فرایند ارسال به شبکه نمایندگی‌ها قرار دارد و این روند در بهمن و اسفند سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته و همچنین ماه‌های قبل رشد قابل توجهی داشته است.

معاون بازاریابی و فروش زامیاد در پایان اعلام کرد: در راستای تحقق اهداف تولیدی گروه سایپا در سال جاری، تولید محصولات زامیاد در هفته‌های اخیر افزایش یافته و یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت جدید شرکت زامیاد افزایش روند فروش و عرضه خودرو به بازار و همچنین تحویل محصولات به مشتریان با شتاب بیشتری در سال آینده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: