کد خبر: ۴۱۰۵۲۹
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
0
لپ‌تاپ آینده سامسونگ به پردازنده جدید و قدرتمند اسنپدراگون X Elite مجهز می‌شود و ۱۶ گیگابایت رم خواهد داشت
اولین لپ‌تاپ سامسونگ با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون X Elite در راه است

سامسونگ روی لپ‌تاپ گلکسی بوک ۴ Edge کار می‌کند که اولین لپ‌تاپ مجهز به ویندوز ۱۱ کره‌ای‌ها با پردازنده مبتنی بر معماری ARM محسوب می‌شود. این لپ‌تاپ در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شده است.

لپ‌تاپ آینده سامسونگ به پردازنده جدید و قدرتمند اسنپدراگون X Elite مجهز می‌شود و ۱۶ گیگابایت رم خواهد داشت. این بنچمارک نشان می‌دهد که سامسونگ هنوز آماده استفاده از تراشه‌های اگزینوس برای لپ‌تاپ‌های ویندوزی نیست.

عملکرد بالای اسنپدراگون X Elite در لپ‌تاپ سامسونگ

طبق بنچمارک گیک‌بنچ، لپ‌تاپ جدید سامسونگ در بخش تک‌هسته‌ای و چند‌هسته‌ای بنچمارک گیک‌بنچ ۶.۲.۲ به‌ترتیب امتیاز‌های ۲۷۰۶ و ۱۲,۶۴۶ را به‌دست آورده است. این امتیاز‌ها بالاتر از اپل M1 و M2 محسوب می‌شوند، بااین‌حال با عملکردی پایین‌تر از M3 روبه‌رو هستیم.

عملکرد بالای اسنپدراگون X Elite در لپ‌تاپ سامسونگ

عملکرد تک‌هسته‌ای و چند‌هسته‌ای تراشه‌های مختلف سری M اپل را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

عملکرد تک‌هسته‌ای و چند‌هسته‌ای تراشه‌های مختلف سری M اپل

باید به این موضوع اشاره کرد که چیپ اسنپدراگون و تراشه‌های اپل در محیط‌های مختلفی مورد بررسی قرار گرفته‌اند و شاید در دنیای واقعی شاهد تفاوت عملکرد چندانی میان آن‌ها نباشیم. درحقیقت اپل تراشه‌های سری M را برای سیستم‌عامل مک اواس بهینه‌سازی کرده است، اما هنوز مشخص نیست که اسنپدراگون X Elite و ویندوز ۱۱ تا چه اندازه برای یکدیگر بهینه شده‌اند.

طبق شایعات، تراشه اسنپدراگون X Elite قدرت سرفیس لپ‌تاپ ۶ و سرفیس پرو ۱۰ را تأمین خواهد کرد؛ بنابراین لپ‌تاپ جدید سامسونگ با محصولات سرفیس ردموندی‌ها رقابت می‌کند. البته درحال‌حاضر مشخص نیست که گلکسی بوک ۴ اج با چه سبک طراحی از راه می‌رسد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: