April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۰۵۳۷
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
0
مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: در خصوص نگهداشت ایستگاه‌های اتوبوس در خطوط عادی، شهرداری‌های مناطق باید به تکالیف خود عمل کنند.

تهیه و تدوین برنامه عملیاتی مناطق در حوزه حمل و نقل و ترافیک

مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه در خصوص نحوه نگهداشت ایستگاه‌ها با استفاده از مدل‌های مختلف اقتصادی باید با سازمان زیباسازی هماهنگ باشیم، افزود: شرکت واحد باید مسائل و مشکلات مربوط به ایستگاه‌ها و خطوط را به تفکیک مناطق، رصد و اعلام کند تا امکان پیگیری و رسیدگی از سوی معاونان حمل و نقل و ترافیک مناطق وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در خصوص نگهداشت ایستگاه‌های واقع در خطوط بی آر تی، علاوه بر سازمان حمل و نقل و ترافیک، شرکت کنترل ترافیک، شرکت واحد و شهرداری‌های مناطق وظایفی بر عهده دارند، اظهار کرد: برای بهبود عملکرد و نظارت بهینه بر این خطوط، هماهنگی و یکپارچگی لازم در این مورد بین آن‌ها ضرورت دارد.

گلشنی با تقدیر از عملکرد معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک در خصوص کف‌سازی ایستگاه‌های خطوط بی آر تی با استفاده از بُتن، تأکید کرد: اجرای پروژه کف‌سازی بُتنی در ۵۲ ایستگاه، اقدام ارزشمند و مفیدی بود که در سال جاری انجام شد و امیدواریم بهسازی و نوسازی سرپناه‌های ایستگاه‌های خطوط بی آر تی نیز در سال آینده از سوی سازمان حمل و نقل و ترافیک انجام شود.

وی با بیان اینکه در حال تهیه و تدوین برنامه عملیاتی مناطق در حوزه حمل و نقل و ترافیک برای سال آینده هستیم، تصریح کرد: از نمایندگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی دعوت کرده‌ایم تا در جلسات مربوطه حضور داشته باشند و موضوعات مربوط به وضعیت پایانه‌ها و خطوط را به تفکیک مناطق بیان کنند تا در برنامه عملیاتی لحاظ شده و قابلیت پیگیری و رصد داشته باشد.

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران در خاتمه ضمن تقدیر از مدیرعامل شرکت واحد در خصوص اتخاذ تصمیم برای بازنگری و مهندسی خطوط، خاطرنشان کرد: از شرکت واحد انتظار داریم در مهندسی خطوط و تأمین ناوگان برای خطوط جدید، اولاً مطالعات حمل و نقل همگانی یکپارچه شهری را که توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک انجام شده است، مبنای کار خود قرار دهد و ثانیاً مجوز و مصوبه تغییر و بازنگری خطوط را از کمیته حمل و نقل عمومی دریافت کنند تا اصلاحات به بهترین شیوه انجام شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: